Ο J. Lorenzo ταχύτερος στις δοκιμές, τα μάτια όλων στραμμένα στη Suzuki
Ο Jorge Lorenzo ήταν ο ταχύτερος στο μονοήμερο δοκιμών που έγινε στην πίστα του Montmelo, στη Βαρκελώνη. Το ενδιαφέρον έκλεψε η Suzuki, που στις πρώτες δοκιμές σε ευρωπαϊκό έδαφος, άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.
Ο Jorge Lorenzo ήταν ο ταχύτερος στο μονοήμερο δοκιμών που έγινε τη Δευτέρα 17 Ιουνίου στη Βαρκελώνη. Ο Ισπανός μετά τη νίκη του στο Grand Prix της Καταλονίας, επικράτησε και τις δοκιμές, αλλά εν απουσία των εργοστασιακών Honda. Οι Dani Pedrosa και Marc Marquez, ταξίδεψαν στην πίστα MotorLand στην Αραγονία.
Η πρωτιά του αναβάτη της Yamaha πέρασε σε δεύτερη μοίρα, αφού το ενδιαφέρον όλων επικεντρώθηκε στην επιστροφή της Suzuki.
H πρωτότυπη μοτοσικλέτα με κωδικό XRH-1 έδωσε τα πρώτα –εντυπωσιακά- δείγματα των δυνατοτήτων της. Με αναβάτη τον Randy de Puniet, o καλύτερος χρόνος της Suzuki ήταν 1:42.676. Ο Γάλλος ήταν ο πιο δραστήριος, κάνοντας 73 γύρους, τους περισσότερους από όλους τους αναβάτες.
«Είμαι ευχαριστημένος γιατί η πρώτη δοκιμή στο Motegi πήγε αρκετά καλά και τώρα είμαστε εδώ σε μια πίστα όπου γίνεται αγώνας MotoGP, κόντρα στους περισσότερους αναβάτες και σε συνθήκες ίδιες για όλους», σχολίασε ο Randy de Puniet στο τέλος της ημέρας.
«Κάναμε εξαιρετική δουλειά και είμαι μόλις επτά δέκατα πιο αργός από τον ταχύτερο γύρο και αυτό μόλις σε μία ημέρα. Μην ξεχνάμε ότι όλοι οι υπόλοιποι αναβάτες οδηγούσαν τις μοτοσικλέτες τους επί ένα τριήμερο εδώ. Πιστεύω ότι αν είχαμε ακόμη μία ημέρα σε αυτήν την πίστα θα ήμουν ακόμα πιο γρήγορος. Είναι μια καλή αρχή και τώρα μεταφερόμαστε στο Aragon για ένα διήμερο τεστ, όπου ελπίζω να κάνουμε το ίδιο καλή δουλειά και να έχω την ίδια αίσθηση με τη μοτοσικλέτα».
Όσον αφορά στα θετικά στοιχεία της XRH-1, ο Γάλλος σχολίασε τα εξής: «Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή. Η Suzuki είναι εύκολη στον χειρισμό και σου επιτρέπει να είσαι σταθερός. Και το πίσω μέρος μου αρέσει επίσης πολύ».
Ο R. de Puniet είχε δοκιμάσει και την GSV-R 800 οπότε δεν έλειψαν και οι συγκρίσεις: «Τη μεγάλη διαφορά την κάνει ο κινητήρας. Αυτός είναι πολύ πιο απαλός, ο άλλος ήταν πιο επιθετικός. Αισθάνεσαι τη διαφορά από τις CRT, ιδιαίτερα στις εξόδους των στροφών όπου η επιτάχυνση είναι καλύτερη».
auto.in.gr
- ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός 1-3: Πήρε το ντέρμπι και έβαψε «ερυθρόλευκο» το League Cup
- «Ήταν βάρβαρα βασανιστήρια» – Φρικιαστικές μαρτυρίες επιζώντων από τις «θεραπείες» μεταστροφής
- Πολεμικό κλίμα καλλιεργεί το Μαξίμου με τους αγρότες: Τρακτέρ κινείται με την όπισθεν εναντίον ΜΑΤ – Βροχή δακρυγόνων
- Ωραίο το πουλόβερ σου – Μήπως είναι φτιαγμένο από μαλλί gay προβάτων;
- Γερμανία: Δια πυρός και σιδήρου ο Μερτς – Το αμφιλεγόμενο νομοσχέδιο που έθεσε σε δοκιμασία την κυβέρνηση
- Live streaming: Η κλήρωση του Μουντιάλ 2026
