Τραπεζική οργή για σποτ της «ενάρετης και μετανοημένης» Commerzbank
Καθόλου κολακευτικά σχόλια από τον υπόλοιπο κλάδο δεν έχει βρει διαφημιστικό σποτ της γερμανικής Commerzbank, μίας από τις μεγαλύτερες γερμανικές τράπεζες (που χρειάστηκε κρατική βοήθεια), στο οποίο η τράπεζα παρουσιάζεται ως μετανοημένη και ενάρετη. «Θράσος, αυτά δεν έχουν κανένα αντίκρισμα» λέει ο ανταγωνισμός, ενώ η ίδια η τράπεζα επιμένει ότι η εικόνα που παρουσιάζει το σποτ είναι αντιπροσωπευτική και η καμπάνια της είναι επιτυχημένη.
Καθόλου κολακευτικά σχόλια από τον υπόλοιπο κλάδο δεν έχει βρει διαφημιστικό σποτ της γερμανικής Commerzbank, μίας από τις μεγαλύτερες γερμανικές τράπεζες (που χρειάστηκε κρατική βοήθεια), στο οποίο η τράπεζα παρουσιάζεται ως μετανοημένη και ενάρετη.
Ο ανταγωνισμός μιλά για «θράσος» και ισχυρισμούς που «δεν έχουν κανένα αντίκρισμα», ενώ η ίδια η τράπεζα επιμένει ότι η εικόνα που παρουσιάζει το σποτ είναι αντιπροσωπευτική και η καμπάνια της είναι επιτυχημένη.
«Έχει χαθεί η εμπιστοσύνη στις τράπεζες, και πολλές τράπεζες ψάχνουν τους λόγους στην κρίση, ή στα χρηματιστήρια. Εμείς κάναμε κάτι που δεν ήταν ίσως αναμενόμενο για εμάς: Ψάξαμε τις αιτίες σε εμάς τους ίδιους» λέει το σποτάκι, στο οποίο πρωταγωνιστεί μία διευθύντρια καταστήματος της Commerzbank.
«Μήπως η Γερμανία χρειάζεται μία τράπεζα που σταματά την κερδοσκοπία με βασικά είδη τροφίμων, που χρηματοδοτεί σχέδια για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, που δεν επιβραβεύει στελέχη της επειδή πωλούν πολλά συμβόλαια;» αναρωτιέται, λέγοντας πως «εμείς κάναμε το πρώτο βήμα».
Όπως αναφέρει η γερμανική FAZ, η υπόλοιπη Φρανκφούρτη έχει πάρει με πολύ άσχημο μάτι το σποτ. «Θράσος, αυτά δεν έχουν κανένα αντίκρισμα» δηλώνει στην εφημερίδα στέλεχος ανταγωνιστικής τράπεζας. «Δεν θα βρουν κανέναν που να τους αρέσουν αυτά» λέει στέλεχος άλλης τράπεζας, «βγαίνουν εξαιρετικά άσχημα όλα αυτά» σχολιάζει τρίτος.
Ένας επιπλέον λόγος για τις αντιδράσεις είναι και η «προβληματική» κρατική στήριξη που δόθηκε στην τράπεζα. Η ίδια η Commerzbank πάντως επιμένει πως το σποτ, όπως και όλη η καμπάνια της, είναι επιτυχημένη, έχει βρει απήχηση στο κοινό και, το κυριότερο, υποστηρίζει πως οι αναφορές του στηρίζονται στην πραγματικότητα.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Διεθνές Ογκολογικό Κέντρο Θεσσαλονίκης: Ένα νέο σημείο αναφοράς που αλλάζει τα δεδομένα στην ογκολογική φροντίδα
- Αγωγή-φρένο στη mega–εξαγορά: Καταναλωτής ζητά να μπλοκαριστεί το deal των 72 δισ. της Netflix για τη Warner Bros
- Κικίλιας: Οι αμερικανικές επενδύσεις σε ναυτιλία και ναυτιλιακές υποδομές θα φέρουν δυναμική ανάπτυξη
- Νέα Αριστερά: Η κυβέρνηση ιδιωτικοποιεί το νερό της Θεσσαλονίκης
- Με αυξημένα έσοδα και έξοδα ο προϋπολογισμός της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
- HOTΕΛ ΕΛVIRA: Τι θα δούμε στο νέο επεισόδιο το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου
