Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν 19,1 δισεκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή εκτός Ευρώπης
Παρά την πτώση του ευρώ έναντι του δολαρίου η οποία θεωρητικά ευνοεί την παραγωγή αυτοκινήτων εντός ευρωπαϊκών συνόρων, οι Γερμανοί προετοιμάζουν γενναίες επενδύσεις για την παραγωγή εκτός της γηραιάς ηπείρου, προκειμένου να θωρακιστούν από τα οικονομικά σκαμπανεβάσματα, όχι μόνο της Ευρώπης αλλά οποιασδήποτε αγοράς.
Με φόντο την ευρωπαϊκή κρίση χρέους και τις έντονες διακυμάνσεις στις νομισματικές ισοτιμίες, οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες -από τον όμιλο VW με τις δέκα φίρμες του, έως τους αμιγώς premium ομίλους των BMW και Daimler- δείχνουν να στρέφουν, εκτός ευρωπαϊκών συνόρων, το βλέμμα, τις επενδύσεις και την παραγωγή τους εκτός της γηραιάς ηπείρου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν δώσει οι ίδιες οι εταιρείες στη δημοσιότητα, οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, ανεξαρτήτως σήματος, εκτιμάται ότι δρομολογούν, εκτός ευρωπαϊκών συνόρων, επενδύσεις που, αθροιστικά, ξεπερνούν τα 19 δισεκατομμύρια ευρώ σε ορίζοντα τετραετίας.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο όμιλος BMW o οποίος συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων εξαγωγέων αυτοκινήτων των ΗΠΑ, έχει ήδη ανακοινώσει ότι στο εργοστάσιο που διατηρεί στο Spartanburg στη Νότια Καρολίνα και όπου κατασκευάζονται οι Χ3, Χ5 και Χ6, θα φιλοξενηθεί και η παραγωγή της νέας Χ4 από την επόμενη χρονιά.
Ο όμιλος Daimler από την πλευρά του, ετοιμάζεται να επεκτείνει το εργοστάσιο του στην Alabama όπου κατασκευάζονται ήδη οι Μ-Class, R-Class και GL-Class προκειμένου από το 2014, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Mercedes-Benz να παράγεται εκεί η νέα C-Class αλλά και, από το 2015 ένα ακόμα νέο μοντέλο του οποίου η ταυτότητα δεν έχει αποκαλυφθεί ως τώρα.
Σε ό,τι αφορά την μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, τον όμιλο VW, αξίζει να σημειωθεί ότι, το 2012, εγκαινίασε το 100ό εργοστάσιο, μια βιομηχανική μονάδα κατασκευής κινητήρων για μοντέλα VW, το οποίο βρίσκεται στο Silao του Μεξικό και κόστισε 550 εκατομμύρια δολάρια, ενώ, σε προετοιμασίας βρίσκεται και ένα εργοστάσιο της θυγατρικής του γερμανικού ομίλου, Audi και πάλι σε μεξικανικό έδαφος το οποίο προϋποθέτει επενδύσεις ύψους 1,3 δις δολαρίων.
auto.in.gr
- Τρεις ομάδες παρακολουθούν την περίπτωση του Σίλβα της ΑΕΚ
- Ζελένσκι: Δεν υπάρχει συμφωνία για τα εδάφη του Ντονμπάς – Θέλουμε απάντηση για τις εγγυήσεις ασφαλείας
- Live streaming: Η συνέντευξη Τύπου των Μεντιλίμπαρ – Έσε για το ματς με την Καϊράτ
- Μια νέα διαδρομή στην ιστορία της Βέροιας
- Τουρκία: Ισχυρός σεισμός 5,3 Ρίχτερ με επίκεντρο την Αττάλεια
- «Ο δικός μας Μέσι»: Ενθουσιασμός στον κόσμο της Μπράιτον για τον Κωστούλα (pics)