Οι αναβάτες του MotoGP πιστεύουν ότι το αναθεωρημένο σύστημα κατατακτήριων δοκιμών επιφέρει νέες τακτικές και αυξάνει τις πιθανότητες ανατροπών και εκπλήξεων. Συγκεκριμένα, η διαδικασία γίνεται σε δύο στάδια, ένα με τους γρηγορότερους αναβάτες και ένα με τους πιο αργούς.

Τα γκρουπ των αναβατών καθορίζονται από τους χρόνους που θα επιτύχουν σε όλη τη διαδικασία των ελεύθερων δοκιμών, πριν τον αγώνα.

Μετά την κατάκτηση της pole position στο Qatar, ο Jorge Lorenzo δήλωσε ότι το νέο σύστημα είναι πιο επισφαλές για όσους βρίσκονται στις πρώτες θέσεις του grid.

«Έχεις 30 λεπτά να δεις τη μοτοσικλέτα και το ρυθμό που έχεις και στη συνέχεια έχεις τέσσερις γύρους για να κάνεις τον καλύτερο χρόνο και να ανέβεις θέσεις στο grid» είπε ο 25χρονος αναβάτης της Yamaha.

O άλλος αναβάτης της ομάδας, Valentino Rossi, ο οποίος ξεκίνησε το Grand Prix του Qatar από την έβδομη θέση, δήλωσε σχετικά με το νέο σύστημα κατατακτήριων δοκιμών ότι «…πρέπει να μελετήσεις τη στρατηγική σου ώστε να βγεις στην πίστα τη σωστή στιγμή. Με τον J. Lorenzo, μπήκαμε στα pits με 15 δευτερόλεπτα διαφορά για να αλλάξουμε ελαστικά. Αυτός βγήκε στην πίστα μόνος του, ενώ εγώ βγήκα με ένα γκρουπ αναβατών. Αυτό έκανε τη διαφορά στο Grand Prix του Losail».

Σύμφωνα με τον Cal Crutchlow, αναβάτη της δορυφορικής Yamaha Tech 3, το νέο σύστημα φέρνει περισσότερο «δράμα» στις κατατακτήριες δοκιμές. «Δεν με νοιάζει. Είναι καλύτερα και για τους θεατές και για τους αναβάτες» ήταν το σχόλιό του.

auto.in.gr