Η διαχείριση των ελαστικών ήταν ένας από τους βασικούς παράγοντες που καθόρισαν την εξέλιξη και την τελική κατάταξη στο φετινό Grand Prix της Κίνας. Οι μηχανικοί της Pirelli είχαν προβλέψει ότι η ιδανική στρατηγική θα είναι αυτή των τριών pit stop, κάτι που επαληθεύτηκε στην πράξη.

Οι τέσσερις πρώτοι της σειράς τερματισμού ακολούθησαν αυτή τη στρατηγική, ενώ ο Jenson Button με McLaren ήταν αυτός που πήρε την υψηλότερη θέση (πέμπτος) από όσους ακολούθησαν στρατηγική δύο pit stop. O Βρετανός πιλότος είναι γνωστός για την ικανότητά του να διαχειρίζεται με τον καλύτερο τρόπο τα ελαστικά στην MP4-28, κάτι που επιβεβαίωσε και στην Κίνα, διανύοντας 23 γύρους με τη μεσαία γόμα.

Όσον αφορά σε κάποια στατιστικά στοιχεία, ο συνολικός αγωνιστικός χρόνος του F. Alonso, (1.36:26.945), ελάχιστα απέχει από το χρόνο του περσινού νικητή, N. Rosberg (1.36:26.929).

Επίσης, ο ταχύτερος γύρος του αγώνα (1:36.808) που σημείωσε ο Sebastian Vettel με τη μαλακή γόμα, ήταν πάνω από τρία δευτερόλεπτα καλύτερος σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό στην Κίνα του Kamui Kobayashi (1.39.960), επιβεβαιώνοντας τις αυξημένες επιδόσεις των ελαστικών Pirelli για το 2013.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery δήλωσε: «Το μεσαίο ελαστικό αποδείχτηκε άκρως αποτελεσματικό στην αρχή του αγώνα με γεμάτο το ρεζερβουάρ. Αυτό αρχικά λειτούργησε θετικά για τους οδηγούς που ξεκίνησαν με μεσαία γόμα, ενώ όσοι ξεκίνησαν με τη μαλακή, άλλαξαν σε μεσαία όσο πιο γρήγορα μπορούσαν. Το αποτέλεσμα ήταν πλουσιότερο θέαμα με τις περισσότερες στρατηγικές να βασίζονται στο μεγαλύτερο δυνατό αριθμό προσπεράσεων πριν το επόμενο pit stop».

GP Κίνας 2013: Οι ταχύτεροι χρόνοι ανά τύπο ελαστικού

Μαλακή γόμα

F. Alonso: 1:39.506
K. Raikkonen: 1:39.955
L. Hamilton: 1:39.981

Μεσαία γόμα
S. Vettel: 1:36.808
J. Button: 1:38.058
V. Bottas: 1:38.200

auto.in.gr