Άλλη μια εμφάνιση για τον «Kaiser» της βαυαρικής ηλεκτροκίνησης, το plug-in hybrid supercar i8 το οποίο συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, προδίδοντας όμως, αυτή τη φορά, το σχήμα των «πραγματικών» πίσω φωτιστικών σωμάτων που θα υιοθετήσει στην έκδοση παραγωγής του.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα και, μέχρι στιγμής γνωστά, χαρακτηριστικά του, το i8 θα υιοθετήσει μια 2+2 διάταξη στο εσωτερικό του και υπόσχεται να ολοκληρώνει τη διαδικασία «0-100 χλμ./ώρα» σε 4,8 δευτερόλεπτα.

Επίσης, προς όφελος πάντα της γενναιόδωρης ισχύος η BMW φαίνεται να έχει προκρίνει τη χρήση ενός υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα ως μέρους του υβριδικού συνόλου, αντί του πετρελαιοκινητήρα που εμφανίστηκε στο πρωτότυπο i8.

Ο βενζινοκινητήρας θα συνεργάζεται με έναν εξίσου ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος μεταξύ άλλων θα έχει την ικανότητα να κινεί το βαυαρικό coupe αξιοποιώντας την ηλεκτρική ενέργεια που θα παρέχουν οι συσσωρευτές ιόντων-λιθίου.

Οι τελευταίοι, σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις των Βαυαρών, θα μπορούν να επαναφορτιστούν μέσω δικτύου οικιακής τάσης.

Ανεξαρτήτως επιλογής βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα, η κατασκευή του βαυαρικού supercar από συνθετικά υλικά σε συνδυασμό με το υβριδικό μηχανικό του σύνολο, θα του εξασφαλίσουν τιμές εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και κατανάλωσης καυσίμου πολύ χαμηλότερες απ’ όσο θα συνιστούν οι εκρηκτικές επιδόσεις του.

AUTOMEDIA