Το λανσάρισμα της νέας C-Class έχει -πλέον- πάρει ημερομηνία και αναμένεται στα τέλη του 2013 ή, το αργότερο, στις αρχές του 2014. Κάπως έτσι, η νέα γενιά του γερμανικού μοντέλου απαλλάσσεται από το βαρύ και επιμελές καμουφλάζ που τη συνόδευε σε κάθε προηγούμενη έξοδό της στα πεδία δοκιμών εξέλιξης, αποκρύπτοντας κάθε αισθητική της λεπτομέρεια.

Μπορεί, βέβαια, τα πλαστικά πάνελ να εξακολουθούν να καλύπτουν πολλά τμήματά της, όπως στο μπροστινό τμήμα, ωστόσο, έχουν αποκτήσει κάποιο σχήμα προδίδοντας ότι η νέα γρίλια της C-Class θα υιοθετήσει ένα πιο οβάλ μοτίβο σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της.

Συνεχίζοντας την αποκωδικοποίηση της σχεδίασης, τα φωτιστικά σώματα είναι τοποθετημένα ψηλότερα και επεκτείνονται προς τα πλευρικά τμήματα, αναπαράγοντας μια αισθητική ανάλογη με της CLS, που εξασφαλίζει μια δυναμικότερη όψη.

Σε σχέση με τα μηχανικά σύνολα του μοντέλου, το επικρατέστερο σενάριο προϋποθέτει την αξιοποίηση τετρακύλινδρων κινητήρων με δυνατότητα απενεργοποίησης των δυο από τους τέσσερις κυλίνδρους όταν δεν απαιτείται η συνδρομή τους, και προς όφελος της οικονομίας καυσίμου.

Επίσης, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η συμπλήρωση της γκάμας της νέας C-Class με υβριδική έκδοση η οποία και θα αναπαραγάγει τις συνήθειες της Mercedes-Benz, συνδυάζοντας τη λειτουργία βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης τουλάχιστον 27 ίππων.

AUTOMEDIA