Η Procter & Gamble, η Εταιρεία που βρίσκεται πίσω από γνωστά προϊόντα εμπιστοσύνης όπως τα ArielR, PanteneR, FairyR, GilletteR, AlwaysR και PampersR, προχωρά άμεσα σε σημαντική μείωση των τιμών στα Pampers με στόχο να βοηθήσει την ελληνική οικογένεια να συνεχίσει να προσφέρει την καλύτερη φροντίδα στα μωρά της ακόμη και στη σημερινή δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Η μείωση της τιμής η οποία θα κυμαίνεται, ανάλογα με τη συσκευασία μεταξύ 12% & 17%, θα εστιάσει στα πιο ταχυκίνητα μεγέθη της σειράς και συγκεκριμένα στις σειρές Baby Dry & New Baby έτσι ώστε να υπάρξει πραγματικό όφελος για τον καταναλωτή ενώ θα αγγίξει συσκευασίες που αφορούν όλες τις βρεφικές ηλικίες προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες όλων των οικογενειών.
Ο κ. Robert van Pappelendam, Γενικός Διευθυντής της P&G στην Ελλάδα δήλωσε σχετικά «H πρωτοβουλία αυτή αυτή έρχεται ως συνέχεια των δράσεων που έχουμε αναπτύξει τα τελευταία χρόνια για την στήριξη της ελληνικής οικογένειας. Για πάνω από 40 χρόνια οι Έλληνες γονείς μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους κάνοντας τα Pampers συνώνυμο της κατηγορίας βρεφικής φροντίδας. Θεωρούμε υποχρέωσή μας, αυτή την περίοδο, να στηρίξουμε την οικογένεια και να βοηθήσουμε τη μητέρα να συνεχίσει να προσφέρει το καλύτερο για το μωρό της χωρίς ανεπιθύμητους συμβιβασμούς. Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, οι πράξεις συμπαράστασης χρειάζονται περισσότερο από ποτέ. Ελπίζουμε η πρωτοβουλία μας αυτή να βρει μιμητές».
Τα προϊόντα της P&G βρίσκονται σήμερα σε κάθε Ελληνικό σπίτι βελτιώνοντας την καθημερινή μας ζωή. Τα Pampers είναι αναμφίβολα ένα από αυτά, καθώς πριν από 60 χρόνια έφεραν αληθινή επανάσταση στην ζωή των μητέρων και των μωρών τους μετατρέποντας μία καθημερινή και συχνά επίπονη ρουτίνα στην προστασία και φροντίδα που χρειάζονται τα μωράκια για μία υγιή και χαρούμενη ανάπτυξη.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ