Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει τα πρώτα στοιχεία για το νέο Golf GTI, στην έβδομη γενιά του πλέον, το οποίο θα πραγματοποιήσει την εκθεσιακή του πρεμιέρα σε ελβετικό έδαφος.

Όπως είχε γνωστοποιηθεί από το Σεπτέμβριο του 2012 οπότε και η VW είχε παρουσιάσει μια πρωτότυπη εκδοχή του, στην καρδιά του νέου Golf GTI θα βρεθεί ένα υπετροφοδοτούμενος κινητήρας χωρητικότητας 2,0 λίτρων.

Για πρώτη φορά, ωστόσο, στην ιστορία του GTI, θα υπάρξουν δύο εκδόσεις με διαφορετική ισχύ. Έτσι η «απλή» GTI θα έχει ισχύ 220 ίππους, ενώ η Performance θα αποδίδει 230 ίππους. Διαφορετικά θα είναι και τα μεγέθη επιδόσεων των δύο εκδόσεων με την απλή GTI έκδοση να ολοκληρώνει τη διαδικασία των «0-100 χλμ./ώρα» σε 6,5 δευτερόλεπτα και να φτάνει την μέγιστη ταχύτητα των 246 χλμ./ώρα και την Performance να απαιτεί 6,4 δευτερόλεπτα για το «0-100» και να φτάνει την τελική των 250 χλμ./ώρα.

Και στις δύο περιπτώσεις αμετάβλητο παραμένει το μέγεθος της ροπής στα 350 Nm. Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα διαφοροποιούνται τόσο μεταξύ των εκδόσεων GTI και GTI Performance αλλά και με βάση την επιλογή του κιβωτίου.

Έτσι οι και οι δυο εκδόσεις θα εξοπλίζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, διαθέτοντας όμως ως επιλογή το ισάριθμων σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στις εκδόσεις με το χειροκίνητο κιβώτιο η τιμή κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ανέρχονται σε 6,0 λίτρα/100 χλμ. και σε 139 γραμμ./χλμ. ενώ στις αυτόματες τα αντίστοιχα μεγέθη ανέρχονται σε 6,4 λίτρα/100 χλμ. και 148 γραμμ./χλμ (GTI) και σε 6,5 λίτρα/100 χλμ. και 150 γραμμ./χλμ. (GTI Performance).

Το προφίλ των GTI εκδόσεων συμπληρώνουν οι συνήθεις ύποπτοι, το δυναμικότερο bodykit, οι επιχρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης, οι παραδοσιακά κόκκινες δαγκάνες των φρένων, και η sport ανάρτηση ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί των 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 225/45.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ των εκδόσεων GTI και GTI Performance υπάρχει και μια διαφορά στα φρένα καθώς στην πρώτη περίπτωση, αξιοποιούνται αεριζόμενα δισκόφρενα μόνο στους πίσω τροχούς, ενώ στην δεύτερη υπάρχουν αεριζόμενα και -μεγαλύτερα- δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό κυριαρχούν τα sport καθίσματα με το πατροπαράδοτο καρό ενώ την εικόνα συμπληρώνουν το sport τιμόνι, τα ανοξείδωτα πεντάλ, ο διαφορετικός επιλογέας και κάποιες αισθητικές παρεμβάσεις που σηματοδοτούν τον αναπόφευκτο δυναμισμό της έκδοσης.

auto.in.gr