Σε μια αμφιλεγόμενη εμπορική κίνηση, o αντιπρόσωπος αυτοκινήτων Hyundai στη Valencia της Καλιφόρνια αποφάσισε πως ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσει πελατεία είναι να συνδέσει τα αυτοκίνητα της κορεατικής φίρμας με το πιο δημοφιλές, τους τελευταίους μήνες, προϊόν της χώρας τους.

Ο λόγος φυσικά για τον διάσημο -Βόρειο- Κορεάτη PSY και το «Gangnam Style» το οποίο αξιοποίησε ο ευρηματικός αντιπρόσωπος για να γυρίσει το διαφημιστικό spot-παραλλαγή, το οποίο μάλλον βρίσκεται στα όρια της νομιμότητας σε ό,τι αφορά τα πνευματικά δικαιώματα.

Όπως και να έχει, τo «clue» της υπόθεσης είναι ότι οι δημιουργοί του video δεν αξιοποίησαν μόνο μια παρόμοια χορογραφία με το clip του PSY αλλά μπήκαν στον κόπο να αλλάξουν και τους στίχους, προσαρμόζοντας τους στις ανάγκες της… αγοράς αυτοκινήτου.

auto.in.gr