eCall: Μια εφαρμογή που σώζει ζωές
Όλα τα αυτοκίνητα στην Ευρώπη από 01/01/2015, θα διαθέτουν το σύστημα "eCall".
Το σύστημα αυτό -ευρέως γνωστό ως «eCall»- αποτελεί μια εθνική πιλοτική εφαρμογή (από το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνίας & Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου Αθηνών) και αφορά το πανευρωπαϊκό σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης που τοποθετείται στα αυτοκίνητα.
Η υπηρεσία αυτή έχει ως σκοπό να σώσει ζωές -έως και 2.500 ανθρώπινες ζωές ετησίως- και να μειώσει τους σοβαρούς τραυματισμούς έως 15%.
Η ειδοποίηση για ένα τροχαίο ατύχημα μπορεί να ενεργοποιηθεί είτε αυτόματα, είτε χειροκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού στη συσκευή που είναι τοποθετημένη στο αυτοκίνητο, μέσα από τη χρήση του δικτύου κινητής τηλεφωνίας (GSM) και τον προκαθορισμένο αριθμό έκτακτης ανάγκης (112).
Η κωδικοποιημένη κλήση που μεταφέρεται μέσω του δικτύου ασύρματης επικοινωνίας, αναγνωρίζεται από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας σαν μια κλήση έκτακτης ανάγκης (με όλες τις πληροφορίες τοποθεσίας, οχήματος και λοιπά χαρακτηριστικά) και μεταφέρεται στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης eCall.
Αυτό με τη σειρά του, επικοινωνεί με τους επιβάτες του οχήματος και συντονίζει τις ενέργειες διάσωσης με τις αρχές.
auto.in.gr
- Πέθανε ο Φρανκ Ο. Γκέρι – Ο αρχιτέκτονας που έκανε το μέταλλο να χορεύει, «ανέστησε» το Μπιλμπάο και έδωσε μορφή στο χάος της ζωής
- Ερυθρός Αστέρας – Μπαρτσελόνα 79-89: Με οδηγό τον Κλάιμπερν η νίκη των μπλαουγκράνα
- Πούτιν και Μόντι υπογράφουν συμφωνίες 100 δισ. [γράφημα]
- Παναθηναϊκός – Βαλένθια 79-89: Οι «νυχτερίδες» έβαλαν τέλος στο σερί του Τριφυλλιού
- Γαλατασαράι-Σάμσουνσπορ 3-2: Λύγισε στο φινάλε η αντίπαλος της ΑΕΚ
- Μείωση των παραδόσεων Airbus τον Νοέμβριο μετά από τεχνικό πρόβλημα

