Μία δοκιμασμένη μέθοδο διαφήμισης σε άλλους κλάδους εισάγει στον τομέα της πολωνική εταιρεία που κατασκευάζει φέρετρα: Ημερολόγια με ημίγυμνα μοντέλα που ποζάρουν, πού αλλού, πάνω σε τελευταίες κατοικίες.

«Θέλαμε να δείξουμε ότ ένα φέρετρο δεν είναι ένα θρησκευτικό σύμβολο, είναι, πολύ ωμά μιλώντας, ένα δοχείο» λέει στο Reuters ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Ζμπίγκιεφ Λίντνερ, που εξηγεί ότι δεν θέλει να προσβάλει κανέναν αλλά να δείξει «ότι έχουμε τις σκέψεις μας σχετικά με το θέμα, τη δική μας φωνή σε αυτή τη συζήτηση και ότι το εμπορικό σήμα μας αποτελεί ένα εξαιρετικό προϊόν».

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ