Πρωτιά Ραϊκόνεν, ηρωικός Φέτελ και το πρωτάθλημα πήρε φωτιά
Την πρώτη νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 πανηγύρισε ο Κίμι Ραϊκόνεν στο Αμπού Ντάμπι. Ο Φινλανδός παλιός παγκόσμιος πρωταθλητής έφερε τη Λότους στην κορυφή του 18ου αγώνα της χρονιάς, αφήνοντας δεύτερο τον Ισπανό Φερνάντο Αλόνσο με Φεράρι. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Γερμανός Σεμπάστιαν Φέτελ με Red Bull, που αν και ξεκίνησε από την τελευταία θέση κατάφερε να μπει στην τριάδα και να διατηρήσει το προβάδισμά του στη βαθμολογία των οδηγών.
Την πρώτη νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 πανηγύρισε ο Κίμι Ραϊκόνεν στο Αμπού Ντάμπι. Ο Φινλανδός παλιός παγκόσμιος πρωταθλητής έφερε τη Λότους στην κορυφή του 18ου αγώνα της χρονιάς, αφήνοντας δεύτερο τον Ισπανό Φερνάντο Αλόνσο με Φεράρι.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Γερμανός Σεμπάστιαν Φέτελ με Red Bull, που αν και ξεκίνησε από την τελευταία θέση κατάφερε να μπει στην τριάδα και να διατηρήσει το προβάδισμά του στη βαθμολογία των οδηγών.
Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός, με απροσδόκητες εξελίξεις. Ο Λιούις Χάμιλτον ξεκίνησε από την pole position και έφυγε αμέσως μπροστά, αλλά ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων (όχι το πρώτο φέτος για τη ΜακΛάρεν) τον υποχρέωσε να εγκαταλείψει στον 21ο γύρο.
Ο Ραϊκόνεν, που έκανε εξαιρετική εκκίνηση και από την τέταρτη θέση ανέβηκε δεύτερος, πέρασε μπροστά και είδε πρώτος την καρό σημαία, αν και στους τελευταίους γύρος πιέστηκε πάρα πολύ από τον Αλόνσο.
Ο Ισπανός ξεκίνησε έκτος αλλά σταδιακά αναρριχήθηκε και έφτασε στη δεύτερη θέση, όμως δεν μπόρεσε να τη χαρεί όσο θα ήθελε, ελέω… Φέτελ. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, που μηδενίστηκε στα χθεσινά δοκιμαστικά και ξεκίνησε τελευταίος, έκλανε εκπληκτική κούρσα, εκμεταλλεύθηκε τις δύο εξόδους του αυτοκινήτου ασφαλείας (που ουσιαστικά μηδένισαν τις διαφορές) και τρεις γύρους πριν το τέλος προσπέρασε τον Τζένσον Μπάτον, ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση και διατηρώντας σχεδόν ανέπαφη (10 βαθμοί από 13) τη διαφορά του από τον Αλόνσο στην κατάταξη των οδηγών.
Η βαθμολογούμενη δεκάδα στο γκραν πρι της Ινδίας και οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών έχουν ως εξής:
1. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Lotus) 1 ώρα 45:58.667
2. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Φεράρι) + 0.852
3. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Red Bull) + 4.163
4. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) + 7.787
5. Παστόρ Μαλντονάντο (Βενεζουέλα/Γουίλιαμς) + 13.007
6. Καμούι Κομπαγιάσι (Ιαπωνία/Ζάουμπερ) + 20.076
7. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Φεράρι) + 22.896
8. Μπρούνο Σένα (Βραζιλία/Γουίλιαμς) + 23.542
9. Πολ ντι Ρέστα (Βρετανία/Force India) + 24.160
10. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/Toro Rosso) + 27.463
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Red Bull) 255 βαθμοί
2. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Φεράρι) 245
3. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Lotus) 198
4. Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλία/Red Bull) 167
5. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 165
6. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 153
7. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Φεράρι) 95
8. Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Μερτσέντες) 93
9. Ρομέν Γκροζάν (Γαλλία/Lotus) 90
10. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Ζάουμπερ) 66
11. Καμούι Κομπαγιάσι (Ιαπωνία/Ζάουμπερ) 58
12. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Force India) 49
13. Πολ ντι Ρέστα (Βρετανία/Force India) 46
14. Παστόρ Μαλντονάντο (Βενεζουέλα/Γουίλιαμς) 43
15. Μίκαελ Σουμάχερ (Γερμανία/Μερτσέντες) 43
16. Μπρούνο Σένα (Βραζιλία/Γουίλιαμς) 30
17. Ζαν-Ερίκ Βερν (Γαλλία/Toro Rosso) 12
18. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/Toro Rosso) 10
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Red Bull-Ρενό 422 βαθμοί
2. Φεράρι 340
3. ΜακΛάρεν-Μερτσέντες 318
4. Lotus-Ρενό 288
5. Μερτσέντες 136
6. Ζάουμπερ-Φεράρι 124
7. Force India-Μερτσέντες 95
8. Γουίλιαμς-Ρενό 73
9. Toro Rosso-Φεράρι 22
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ
- Άγιος Δημήτριος: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Πολιτικής Προστασίας ο δήμος
- Κυβερνοασφάλεια: Γιατί οι χάκερς αγαπούν τις γιορτές – Τρία τρανταχτά παραδείγματα των τελευταίων χρόνων
- Eternity C: Το μήνυμα του Έλληνα φρουρού που επέζησε της επίθεση των Χούθι
- Δήμος Αθηναίων: Χριστουγεννιάτικο Γεύμα Αγάπης σε άστεγους και οικονομικά ευάλωτους πολίτες
- Μπαρτζώκας: «Ο Μόρις είναι έμπειρος και έξυπνος, θα μας ανεβάσει επίπεδο»
- Από τον Προκόπιεφ στην Μπίλι Άιλις: Γιατί αρκούν λίγα δευτερόλεπτα για να πούμε ότι ένα τραγούδι είναι «χριστουγεννιάτικο»;



