Grand Prix Twin – Ring Motegi 2012 : Ο D. Pedrosa κερδίζει τον J. Lorenzo
Οι Dani Pedrosa (Honda), Jorge Lorenzo (Yamaha) και Alvaro Bautista (Gresini Honda) ήταν οι τρεις πρώτοι του Grand Prix Ιαπωνίας, 15ο από του 18 αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP.
Την τέταρτη νίκη στους τελευταίους πέντε αγώνες, πανηγύρισε ο D. Pedrosa (Honda).
Ο Ισπανός μείωσε τη διαφορά του στους 28 βαθμούς από τον πρωτοπόρο στο πρωτάθλημα J. Lorenzo (Yamaha). Με τρεις αγώνες να υπολείπονται, για το τέλος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ο αναβάτης της Honda θα χρειαστεί και τύχη για να κατακτήσει την ανώτερη διάκριση.
Μπορεί οι δύο πρώτοι να είχαν ξεκαθαρίσει τις… θέσεις τους, όμως για την τρίτη θέση είχαμε μία φανταστική «μάχη» ανάμεσα στους Alvaro Bautista (Gresini Honda) και C.Crutchlow (Tech 3 Yamaha).
Οι δύο πάλεψαν ως το τέλος (δεν έλειψαν και οι επαφές) μέχρι η τύχη να παίξει το δικό της ρόλο και να ευνοήσει τον Ισπανό όταν ο C.Crutchlow έμεινε από καύσιμα στον τελευταίο γύρο.
Η «μάχη» τους ήταν μια ευπρόσδεκτη προσθήκη στο τέλος ενός αγώνα όπου περιμέναμε θέαμα το οποίο τελικά δεν ήρθε.
Με τακτική η οποία θύμιζε αυτή του Brno, ο J. Lorenzo, ξεκίνησε δυνατά από την pole position. Όμως ποτέ δεν ήταν σε θέση να κρατήσει τον D. Pedrosa μακριά του περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο.
Ο αναβάτης της Honda έκανε την κίνησή του και πέρασε πρώτος 13 γύρους πριν τον τερματισμό. Αρχικά ο J. Lorenzo έμεινε μαζί του, όμως αργότερα έδειξε πως δεν έχει το ρυθμό. Μάλιστα σε κάποιο σημείο η διαφορά τους είχε ξεπεράσει το ένα δευτερόλεπτο μέσα σε δύο γύρους.
Αυτό σήμανε ουσιαστικά το τέλος της διεκδίκησης της νίκης από μέρος του J. Lorenzo. O D. Pedrosa κράτησε το δικό του ρυθμό (μείωσε την ένταση) και απλά τερμάτισε.
Όσο οι δύο πρώτοι απομακρύνονταν έξι αναβάτες πάλευαν για την τρίτη θέση. Τελικά έμειναν οι δύο Alvaro Bautista (Gresini Honda) και C.Crutchlow (Tech 3 Yamaha) να την διεκδηκούν ως το τέλος με τον C. Crutchlow να χάνει λόγω ατυχίας (ή κακκού υπολογισμού) αφού έμεινε από καύσιμα στον τελευταίο γύρο.
Σε αυτή τη «μάχη» ενεπλάκη και ο Casey Stoner (Honda), που έφτασε ως την 4η θέση. Ο Αυστραλός οδηγούσε με έντονους πόνους και σιγά – σιγά έχασε το ρυθμό και τη θέση του.
Οκτώ γύρους πριν από το τέλος ήταν ο Andrea Dovizioso (Tech 3 Yamaha) που πέρασε μπροστά του. Ο Ιταλός τελικά πήρε δώρο (από την ατυχία του C. Crutchlow) την 3η θέση.
Μοναχικό αγώνα έκαναν οι Stefan Bradl (LCR Honda) και Valentino Rossi (Ducati) στην 6η και 7η θέση.
Απογοητευτικός, ήταν ο Nicky Hayden (Ducati), ο οποίος μόλις στο νήμα κατάφερε να μείνει μπροστά από τον wildcard Κ. Nakasuga (Yamaha).
Πρώτη CRT μοτοσικλέτα ήταν η Aprilia ART του Aleix Espargaro. Δυστυχώς ο Ben Spies (Yamaha), είχε ένα ακόμη κακό αγώνα. Στο ξεκίνημα του δεύτερου γύρου «έχασε» τα φρένα στην πρώτη στροφή και έπεσε, ευτυχώς χωρίς τραυματισμό.
Επόμενη διοργάνωση η Sepang στη Μαλαισία σε μόλις μία εβδομάδα.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1. Dani Pedrosa (Honda) 42: 31,569”
2. Jorge Lorenzo (Yamaha) + 4,275”
3. Alvaro Bautista (Gresini Honda) + 6,752”
4. Andrea Dovizioso (Tech 3 Yamaha) + 16.397”
5. Casey Stoner (Honda) + 20,566”
6. Stefan Bradl (LCR Honda) + 24,567”
7. Valentino Rossi (Ducati) + 26,072”
8. Nicky Hayden (Ducati) + 36,724”
9. Katsuyuki Nakasuga (Yamaha) + 36,794”
10. Hector Barbera Pramac (Ducati) + 1:10.729”
auto.in.gr
- Νωρίτερα θα επαναλειτουργήσει το μετρό Θεσσαλονίκης – Το πρόγραμμα των δρομολογίων
- Παπασταύρου: Τον Απρίλιο στην Ουάσινγκτον η υπουργική συνεδρίαση του 3+1 – «Η επιθετικότητα δεν οδηγεί σε επιρροή», διαμηνύει στην Τουρκία
- Βραβείο Ειρήνης της FIFA: Απονεμήθηκε στον Ντόναλντ Τραμπ
- UEFA Champions League: Το κορυφαίο ντέρμπι Ρεάλ Μαδρίτης – Μάντσεστερ Σίτι έρχεται στο MEGA
- Ασταμάτητος ο Ολυμπιακός: Έφτασε τους 337 τίτλους
- ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός 1-3: Πήρε το ντέρμπι και έβαψε «ερυθρόλευκο» το League Cup
