MLS: Είσοδος στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας
Την είσοδό της στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας με το σύστημα πλοήγησης με αναγνώριση φωνής MLS Talk & Drive ανακοίνωσε η MLS Πληροφορική.
Όπως επισημαίνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, στα πλαίσια του επιχειρηματικού της πλάνου, όπου επιλέγονται χώρες με προοπτικές υψηλών ρυθμών ανάπτυξης στην πλοήγηση, η Σαουδική Αραβία αποτελεί το επόμενο διεθνές της εγχείρημα μετά την Τουρκία, τη Χιλή και το Μαρόκο.
Για την είσοδό της στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας, η MLS συνεργάστηκε με τον εγχώριο όμιλο επιχειρήσεων Zaki Farsi Group σε μία αμοιβαία αποκλειστική συνεργασία.
Συγκεκριμένα, για την ανάπτυξη του MLS Talk&Drive στα αραβικά, η Farsi GeoTech, εταιρεία του ομίλου Zaki Farsi Group, διέθεσε για πρώτη φορά τους χάρτες της στην MLS. Παράλληλα, ανέλαβε κατ’ αποκλειστικότητα την αντιπροσώπευση και διανομή των πλοηγών MLS Talk&Drive, οι οποίοι θα φέρουν την εμπορική επωνυμία FarsiNav Talk & Drive.
Η πρώτη παραγγελία είναι 200.000 δολ. και η Farsi GeoTech έχει ήδη καταβάλλει προκαταβολή 60.000 δολ. Η έναρξη διάθεσης των προϊόντων της MLS στο καταναλωτικό κοινό της Σαουδικής Αραβίας αναμένεται εντός του 2012.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Κλειστά ακίνητα: Τέλος χρόνου για τα αποκαλυπτήρια
- Μπενίτεθ: «Πρέπει να προσεγγίσουμε με τη σωστή νοοτροπία τα παιχνίδια – Να μην κάνουμε ανόητα λάθη»
- Αγρότες: Μπλόκο και στις Μικροθήβες – Παρέκαμψαν τα ΜΑΤ και έκλεισαν την Εθνική Οδό – «Δεν κάνουμε βήμα πίσω»
- Νότια Αφρική: Ένοπλοι σκότωσαν 11 άτομα, ανάμεσά τους και ένα 3χρονο παιδί σε ξενώνα
- Ο Μάικλ Τζόρνταν σε νομική μάχη με τη NASCAR
- Άννα Βίσση: Η αποθεωτική πρεμιέρα για τα 10 χρόνια «Hotel Ερμού»
