Aston Martin DB9 2013: Οι νέες περιπέτειες του Βρετανού πράκτορα
H νέα DB9 αποτελεί ένα ενδιαφέρον δείγμα εταιρικής στρατηγικής καθώς συνδυάζει τα νέα στοιχεία της Aston Martin (βλ. κινητήρα Vanquish) αποκτώντας έτσι, περισσότερη ισχύ, ενώ διατηρεί σε μια εμπλουτισμένη εκδοχή, τα καλύτερα στοιχεία της Virage.
Λίγο καιρό μετά την αποκάλυψη της Vanquish η Aston Martin συνεχίζει την ανανέωση της γκάμας της παρουσιάζοντας αυτήν την φορά την ανανεωμένη εκδοχή της DB9 στην Coupe και την Volante έκδοσή της.
Και αν οι αλλαγές στη ανανεωμένη DB9 δείχνουν περισσότερο από οικείες είναι επειδή το νέο μοντέλο αποτελεί ουσιαστικά μια βελτιωμένη εκδοχή της Virage η οποία θα πάψει να υφίσταται στην γκάμα της Aston Martin μιας και η βρετανική φίρμα αποφάσισε ότι η απόσταση που χώριζε την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της DB9 από την Virage και την DBS δεν ήταν η απαιτούμενη, όπως δείχνουν και οι πωλήσεις της Virage που ανέρχονται σε μόλις 1.089 μονάδες παγκοσμίως.
Όπως και να έχει από πλευράς ανακατατάξεων η νέα DB9 εμπλουτίζει την εικόνα της Virage με ένα νέο αεροδυναμικό διαχύτη ενώ πλέον θα είναι διαθέσιμη και με ανθρακονημάτινο bodykit το οποίο περιλαμβάνει αεροδυναμικά βοηθήματα και εξωτερικούς καθρέφτες από το ανθεκτικό αυτό υλικό και σκούρες απολήξεις εξάτμισης.
Όσον αφορά το θάλαμο επιβατών, η νέα DB9 υιοθετεί το πλουσιότερο εξοπλιστικά εσωτερικό της Virage διατηρώντας στοιχεία όπως ο γυάλινος επιλογέας ταχυτήτων και οι χαρακτηριστικές ραφές στις δερμάτινες επενδύσεις.
Στις επιλογές εξοπλισμού διατίθενται επίσης sport καθίσματα από ανθρακονήματα και Kevlar, μια εξοπλιστική επιλογή η οποία προϋποθέτει όμως την απουσία των πίσω καθισμάτων.
Στην καρδιά της βρετανικής πρότασης βρίσκεται μια μικρότερης ισχύος εκδοχή του κινητήρα των 6,0 λίτρων που εφοδιάζει την Vanquish, με ισχύ 517 ίππους και 620 Nm ροπής.
Αυτό σημαίνει ότι η DB9 αυξάνει την ισχύ της κατά 27 ίππους σε σχέση με την απερχόμενη Virage αλλά και κατά 41 ίππους σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της.
Από πλευράς επιδόσεων, η νέα DB9 επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα, γεγονός που την καθιστά κατά 2/10 του δευτερολέπτου ταχύτερη από την προκάτοχό της ενώ, σύμφωνα με την Aston Martin, μειώνει κατά 10% την κατανάλωση καυσίμου.
auto.in.gr
- Eurovision 2026: Εκτός διαγωνισμού και Ιρλανδία, Ολλανδία, Σλοβενία μετά την ανακοίνωση συμμετοχής του Ισραήλ
- Κεταμίνη: Έφηβος περιγράφει πως η χρήση τού κατέστρεψε τη ζωή – Έπαιρνε 11 γραμμάρια την ημέρα
- Ιταλία: Δολοφόνησε τον γείτονά του όταν πήγε να του γκρεμίσει το σπίτι με εκσκαφέα – Αθωώθηκε από το δικαστήριο
- Παναθηναϊκός: Η 12άδα για το παιχνίδι με τη Βαλένθια
- Ανασχηματισμός στην Κύπρο με μήνυμα (;) για τον GSI
- ΗΠΑ: Το πρόστιμο της ΕΕ στο Χ είναι «επίθεση στον αμερικανικό λαό», λέει ο Ρούμπιο

