Με την πρωτειά στη Φινλανδία ο S. Loeb ισοφάρισε έτσι το ρεκόρ νικών του Juha Kankkunen στο συγκεκριμένο αγώνα, φτάνοντας μάλιστα τις 73 επιτυχίες στην καριέρα του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Ο Γάλλος οδηγός της Citroen είχε την πρωτοπορία στον όγδοο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι και δεν την έχασε σε όλη την διάρκειά του. Ήταν ταχύτερος στις εννέα από τις 18 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα.

Οι δύο οδηγοί της Citroen εντυπωσίασαν και τους αντιπάλους τους οι οποίοι έλεγαν πως τα άλματα τους μείωναν την ταχύτητα. Οι οδηγοί της Ford χρειάστηκαν μία ημέρα για να βρουν το set up το οποίο στις προσγειώσεις θα τους έκανε να νοιώθουν άνετα, ώστε να αντιμετωπίζουν τα άλματα με ταχύτητα.

Τι ήταν όμως αυτό το κάτι παραπάνω που έκανε τους οδηγούς της Γαλλικής ομάδας να ξεχωρίζουν; Το μυστικό αποκάλυψε στο περιοδικό Motoring News ο Τεχνικός Επικεφαλής της Citroen World Rally Team Xavier Mestelan Pinon. Πρόκειται για ένα νέο τύπο αμορτισέρ, που έχει σε διαφορετικό σημείο το δοχείο λαδιού.

«Κάναμε μια μεγάλη αλλαγή στο αμορτισέρ. Αυτή είναι η πρώτη φορά σε 11 χρόνια, που τολμήσαμε κάτι τέτοιο. Πριν, η Xsara, το C4 και το DS3 αγωνίζονταν με διαφορετικούς τύπους αναρτήσεων».

«Ήταν μία πολύ απλή λύση η οποία τελικά αποδείχθηκε επαναστατική. Πριν το δοχείο για το λάδι στο αμορτισέρ ήταν στην κορυφή του. Τώρα είναι στο κάτω μέρος του».

Έχουμε εργαστεί πάνω σε αυτό ένα χρόνο και ήταν μία ιδέα του Mikko (Hirvonen). Παράλληλα αλλάξαμε τη σχεδίαση στην πίσω ανάρτηση, χωρίς να μειώσουμε ή να αυξήσουμε τις διαστάσεις της».

auto.in.gr