Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας 2012 – Β’ Σκέλος: Αρχή εμφυλίου ή Μονόλογος της Citroen;
Πορεία προς την 72η νίκη της καριέρας του φαίνεται πως κάνει ο Sebastien Loeb. Βέβαια πολύ κοντά του είναι ο συναθλητής του στην Citroen M. Hirvonen ενώ παρά τη μεγάλη διαφορά, ο τρίτος της κατάταξης Petter Solberg (Ford Fiesta WRC RS), μπορεί να κάνει την έκπληξη.
Μόνο από ατυχία θα χάσει την πρώτη θέση ο S. Loeb και η ομάδα της Citroen. Ο team manager της Yves Manton είπε στους οδηγούς του, πως προέχουν οι βαθμοί.
Επίσης τους είπε να διατηρήσουν το 1 – 2 ακόμη και αν ο Petter Solberg πλησιάσει πολύ.
Ο Γάλλος ξεκίνησε την επίθεσή του το απόγευμα της Παρασκευής. Kατάφερε να περάσει μπροστά στο τέλος του α’ σκέλους και μετά διαχειρίστηκε τον αγώνα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Σε όλη τη διάρκεια του Σαββάτου οι δύο οδηγοί της Citroen πάλεψαν χωρίς εντολές από την ομάδα. Ο Mikko Hirvonen προσπάθησε να πιέσει τον S. Loeb.
Στο τέλος του πρωινού loop πλησίασε πολύ, μειώνοντας τη διαφορά στα 1,7 δευτερόλεπτα αλλά το απόγευμα ο S. Loeb του έδειξε γιατί κατάφερε να κερδίσει 8 πρωταθλήματα. Άρχισε να ανοίγει λίγο-λίγο τη διαφορά, για την κλείσει στο τέλος της ημέρας στα 6,4”.
Ο Petter Solberg βρίσκεται 1,5 λεπτό πίσω και χρειάστηκε να δώσει τη δική του μάχη με τον Eygeny Novikov (και οι δύο με Fiesta RS WRC), για να εξασφαλίσει στο τέλος της ημέρας την 3η θέση με διαφορά 29,2 δευτερολέπτων.
Έτσι, ο Novikov έμεινε να μάχεται για την 4η θέση με τον συναθλητή του στην M – Sport Ford, Ott Tanak, με τη διαφορά μεταξύ τους να είναι μικρή, μέχρι την προτελευταία ΕΔ της ημέρας, όπου ο Εσθονός είχε έξοδο και έχασε χρόνο.
Στην 6η θέση ακολουθεί ο Thierry Neuville (Citroen DS3 WRC). Ο Βέλγος προσπαθεί να κρατά πίσω του τον Dani Sordo με το Mini της Prodrive.
Ο Jari-Matti Latvala ακολουθεί στην 8η θέση, προσπαθώντας να κερδίσει θέσεις μετά το χθεσινό λάθος του αλλά απέχει ακόμα σχεδόν 2 λεπτά από τον Sordo και πολύ δύσκολα θα τον φτάσει. Τη 10άδα έκλεισαν ο Armindo Araujo με το Mini και ο Ken Block με το Fiesta της Monster WRT.
Η Κυριακή είναι η τελευταία ημέρα του αγώνα και η μικρότερη σε μήκος, με τον καιρό να αναλαμβάνει πρωταγωνιστικό ρόλο αφού προβλέπονται έντονες βροχοπτώσεις.
Ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση όμως ο S. Loeb έχει το πλεονέκτημα καθώς έχει χρησιμοποιήσει λιγότερα μαλακά ελαστικά από τον M. Hirvonen. Περισσότερα μαλακά ελαστικά και από τους δύο έχει ο Petter Solberg αλλά μάλλον είναι πολύ πίσω για να απειλήσει.
Όσο για τον J. M. Latvala, μπορεί να ελπίζει στους 3 έξτρα βαθμούς της Power Stage για να ελαχιστοποιήσει τις απώλειες, σε άλλον έναν απογοητευτικό αγώνα για τον ίδιο.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1. Sebastien Loeb (Citroen DS3 WRC) 3.27: 51,9”
2. Mikko Hirvonen (Citroen DS3 WRC) + 6,4”
3. Petter Solberg (Ford Fiesta WRC RS) + 1: 33,3”
4. Evgeny Novikov (Ford Fiesta WRC RS) + 2: 02,5”
5. Ott Tanak (Ford Fiesta WRC RS) + 2:23.8”
6. Thierry Neuville (Citroen DS3 WRC) + 2:47,2”
7. Dani Sordo(Prodrive Mini) + 3:05,9”
8. Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta WRC RS) + 4:58,0”
9. Armindo Araujo (Portugal Mini) + 8: 21,1”
10. Ken Block (Ford Fiesta WRC RS) + 9: 07.6”
auto.in.gr
- EE: Σύγκρουση για τα παγωμένα ρωσικά περιουσιακά στοιχεία – Η στάση του Βελγίου, πολιορκητικός κριός ο Μερτς
- ΓΣΕΕ: Τι ισχύει για τους εργαζόμενους σε συνθήκες κακοκαιρίας
- Μάικλ Κέιν: Εμφανίστηκε σε αμαξίδιο για βράβευση του και συγκίνησε το κοινό
- Τρομερές καταστάσεις στην Παρτιζάν: Ο κόσμος φώναζε «Ομπράντοβιτς» και… ξενέρωσε τον Ουάσινγκτον που έφυγε (vid)
- Δίκη Βαλυράκη: Μάρτυρας κατέθεσε στη δίκη ότι είδε να χτυπούν με κοντάρι τον πρώην υπουργό
- Brussels Signals ‘No More Studies Needed’ for Greece–Cyprus Power Link

