Τη δυνατότητα χρησιμοποίησης του κινητού τηλεφώνου για τη διαδικασία πώλησης ασφαλιστικών προγραμμάτων και για την υποστήριξη των ασφαλιστικών εργασιών της εταιρείας προωθεί η Interamerican μέσω της νέας της εφαρμογής, “askme mobile”.

Μέσω αυτής οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι της Interamerican και οι συνεργαζόμενοι μεσίτες-πράκτορες θα μπορούν από το κινητό τους τηλέφωνο:

-Να τιμολογούν, να εκδίδουν και να αποστέλλουν ηλεκτρονικά όλα τα προγράμματα γενικών ασφαλίσεων.

-Να έχουν πρόσβαση στα συμβόλαια, να παρακολουθούν τις εισπράξεις και τις ακυρώσεις όλων των κλάδων, καθώς και τις λήξεις συμβολαίων ζωής.

-Να ενημερώνουν τους πελάτες τους για ιατρούς, τα διαγνωστικά κέντρα και τα νοσηλευτήρια του δικτύου Υγείας της Interamerican, για τα συνεργαζόμενα συνεργεία αυτοκινήτου για να παρέχουν υποστήριξη.

Ο γενικός διευθυντής πωλήσεων και marketing του ομίλου, Γιώργος Μαυρέλης σημείωσε ότι μέσω της νέας αυτής κίνησης κερδίζεται χρόνος, μειώνεται κόστος και αποκτάται ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ