Μια διαφορετική καμπάνια για την προβολή της Ελλάδας ξεκίνησε στις 24 Μαρτίου στην Τάιμς Σκουέαρ της Νέας Υόρκης, ένα από τα πλέον τουριστικά και πολυσύχναστα σημεία του πλανήτη.

Είναι η πρωτοβουλία απλών πολιτών με τίτλο «Up Greek Tourism», η οποία δημιούργησε μια ηλεκτρονική γιγαντοαφίσα (electronic billboard) με χαρακτηριστικές εικόνες της Ελλάδας.

Την ομάδα«Up Greek Tourism»αποτελούν οι:Γιώργος Κλειβοκιώτης,Ονίκ ΠαλαντζιάνκαιΣτάθης Χαϊκάληςενώ τα κινούμενα γραφικά της διαφήμισης σχεδίασε ο βραβευμένος στο εξωτερικό Έλληνας δημιουργόςΧάρης Τσέβης.

Το ενδιαφέρον είναι ότι το θέμα της εικόνας (ο Παρθενώνας, τα ελληνικά νησιά, ένα χαρούμενο κορίτσι, ένας σέρφερ, μια Εκκλησία κλπ) αποτελούνται από χιλιάδες ηλεκτρονικές «ψηφίδες» με πρόσωπα απλών ανθρώπων. Και όλα αυτά στο γνωστό μπλε φοντο.

Όπως εξηγεί, μιλώντας στη Lifo, ο Στάθης Χαϊκάλης, ένας από τους τρεις βασικούς εμπνευστές της ομάδας, η πρωτοβουλία, από την αρχή είχε θέσει ως κύριο στόχο την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας.

Ήδη πριν την ανάρτηση, υπήρχαν δημοσιεύματα στον βρετανικό Guardian, στην Huffington Post, αλλά και σε γερμανικά μέσα ενημέρωσης, ενώ έχουν προγραμματιστεί συνεντεύξεις με μεγάλα διεθνή και κανάλια και Μέσα.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ