Ράλλυ στο Μεξικό 3ο σκέλος: S.Leob El Conquistador ( S.Loeb Ο κατακτητής)
O S.Loeb είναι για 6η συνεχόμενη φορά ο νικητής στο ράλλυ στο Μεξικό. Ο J.M.Latvala είναι για πολλοστή φορά άτυχος και οι M.Hirvonen και P.Solberg ανεβαίνουν στο podium.
Μόνο από ατυχία θα έχανε την πρώτη θέση o Sebastien Loeb (Red Bull Total Citroen DS3 WRC) στο ράλλυ στο Μεξικό και αυτή ήταν απασχολημένη με τον Jari Matti Latvala (Castrol Ford Fiesta WRC).
Ο Γάλλος έκανε όπως συνηθίζει ένα γρήγορο και αλάνθαστο αγώνα και έφτασε στη νίκη. Τον ακολούθησαν ο Mikko Hirvonen (Red Bull Total Citroen DS3 WRC) με + 42,4” διαφορά στη δεύτερη θέση και ο Petter Solberg (Castrol Ford Fiesta WRC + 2:11,4” πιο πίσω)
Ο Γάλλος πολυπρωταθλητής ήταν το φαβορί, έχοντας κερδίσει τα 5 προηγούμενα χρόνια, και φρόντισε να επαληθεύσει τις προβλέψεις. Την 3η ημέρα του αγώνα ο S.Loeb δεν πίεσε αλλά και δεν μείωσε ρυθμό και έτσι έφτασε στη 2η φετινή του νίκη για τη νέα χρονιά.
Ο αγώνας στο Μεξικό εξελίχθηκε σε θρίαμβο για τη Citroen, που έκανε το 1 – 2 αποδεικνύοντας πως ο Mikko Hirvonen μπορεί να αποτελέσει τον ιδανικό συναθλητή του S.Loeb. Είναι αρκετά γρήγορος ώστε να πιέζει τον πρώτο οδηγό της ομάδας άλλα και δεν εκβιάζει καταστάσεις με παιχνίδια τακτικής (όπως ο S.Ogier) ώστε να δημιουργεί προβλήματα. Η 2η θέση που πέτυχε στο Μεξικό είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Η ομάδα της Ford έφυγε από το Μεξικό με ανάμεικτα συναισθήματα. Είχε έναν οδηγό της στο βάθρο και έναν… εκτός δρόμου με εγκατάλειψη. Ο Petter Solberg τερμάτισε στην 3η θέση του αγώνα και επιπλέον πήρε και 3 βαθμούς έξτρα από τη νίκη του στην Power Stage. Έτσι φεύγει από το event έχοντας πάρει τους ίδιους βαθμούς με τον Hirvonen.
Αυτός που δεν κατάφερε να φτάσει μέχρι το τέλος ήταν ο Jari Matti Latvala. Ο Φινλανδός στην μεγάλη (54 χλμ) Ειδική Διαδρομή της ημέρας δεν απέφυγε το λάθος είχε μία έξοδο με αποτέλεσμα να ανατραπεί το Ford Fiesta RS WRC. Το αυτοκίνητο μετά το ατύχημα ήταν σε θέση να συνεχίσει αλλά το πλήρωμα είχε χάσει πάνω από 7 λεπτά, πέφτοντας στην 7η θέση της γενικής κατάταξης. Όμως η ζημιά στο αυτοκίνητο αποδείχτηκε μεγάλη και ο εκπρόσωπος της FIA δεν τους επέτρεψε να συνεχίσουν τον αγώνα μέχρι το τέλος.
Έτσι, με τον J.M.Latvala εκτός αγώνα στην 4η θέση ανέβηκε ο Mads Ostberg και πίσω του ήταν Ott Tanak.
Ο Nasser Al-Attiyah πήρε την 6η θέση αλλά και πολύτιμη εμπειρία στο τιμόνι του DS3. Ο οδηγός από το Κατάρ σε κάθε χιλιόμετρο που έκανε με το αυτοκίνητο το μάθαινε καλύτερα.
Αντίθετα, από την αρχή ήταν ένας δύσκολος αγώνας για τον Armindo Araujo με το εργοστασιακό Mini. Ο Πορτογάλος είχε έκφραση τεράστιας ανακούφισης όταν τερμάτισε την Power Stage και τελείωσε αυτό το ράλλυ, στο οποίο καταφερε να φτάσει στην 7η θέση.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι θα συνεχιστεί στις 29/3-1/4 Με το Ράλλυ Πορτογαλίας.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1ος. Sebastien Loeb (Red Bull Total Citroen DS3 WRC) 4.5:32,7”
2ος. Mikko Hirvonen (Red Bull Total Citroen DS3 WRC) +42,4”
3ος. Petter Solberg (Castrol Ford Fiesta WRC) +2:11,4”
4ος. Mads Ostberg (Adapta Ford Ford Fiesta WRC) +4:51,5”
5ος. Ott Tanak (M – Sport Ford Fiesta WRC) +5:02,6”
6ος. Nasser Al Attiyah (Qatar Citroen DS3 WRC) +6:41,4”
auto.in.gr
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
- Ο νέος τουριστικός χάρτης: Γιατί αλλάζουν οι προορισμοί και τι σημαίνει για την οικονομία
- «Κρυφός φόρος» η ακρίβεια στα τρόφιμα – Ο δραματικός αντίκτυπός της στην καθημερινότητα
- «Με έκαψε σήμερα» – Ο Τιμοτέ Σαλαμέ αποκαλύπτει το τελευταίο μήνυμα που έλαβε από τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο
- Ερώτηση Κ.Ο. ΠΑΣΟΚ: Σοβαρά στοιχεία για την ύπαρξη σκανδάλου στην διαχείριση κονδυλίων του ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- ΑΕΚ: Τραυματίστηκε ο Κλαβέλ – Πολλά προβλήματα ενόψει Ολυμπιακού
