Στις 3 Μαρτίου ξεκινά επισήμως η διάθεση της δημοφιλούς ιταλικής πρότασης η οποία, αρχικά τουλάχιστον, θα είναι διαθέσιμη σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις και με τρεις κινητήρες.

Αναλυτικότερα, την γκάμα των βενζινοκινητήρων συνθέτουν δύο κινητήρες: ένας χωρητικότητας 1,2 λίτρων με απόδοση 69 ίππους και ο TwinAir των 0,9 λίτρων με απόδοση 85 ίππους. Τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του Panda θα εφοδιάζει ο 1,3 λίτρων Multijet ΙΙ απόδοσης 75 ίππων.

Κάθε έκδοση ισχύος θα είναι διαθέσιμη σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, Pop και Lounge, πλην της πετρελαιοκίνητης η οποία θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στην πλουσιότερη εξοπλιστική έκδοση, Lounge, σε τιμή που θα ξεκινά από τα 13.600 ευρώ (12.750 ευρώ με όφελος απόσυρσης).

Η τιμή της βασικής έκδοσης Pop με κινητήρα 1,2 λίτρων απόδοσης 69 ίππων ξεκινά από τα 10.500 ευρώ (9.800 ευρώ με όφελος απόσυρσης) και περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της μεταξύ άλλων, αερόσακους οδηγού-συνοδηγού, αερόσακους τύπου κουρτίνας, ηλεκτρικά παράθυρα και προβολείς ομίχλης.

Η πιο γενναιόδωρη εξοπλιστικά έκδοση Lounge με τον ίδιο κινητήρα ξεκινά από τα 11.800 ευρώ (11.100 ευρώ με όφελος απόσυρσης) και όσον αφορά τον βασικό της εξοπλισμό περιλαμβάνει, επιπλέον της Pop, ηχοσύστημα έξι ηχείων -αντί τεσσάρων- ενώ διαθέτει στοιχεία όπως καλύμματα καθρεπτών και χειρολαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος, πλευρικές προστατευτικές λωρίδες και μπάρες οροφής.

Παράλληλα, στην έκδοση Lounge πιο διευρυμένη είναι και η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνοντας στοιχεία όπως το -διαθέσιμο από τον προσεχή Οκτώβριο σύστημα αποφυγής ατυχημάτων σε ταχύτητες πόλης (Low Speed Collision Mitigation) έναντι 200 ευρώ, η ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή έναντι 950 ευρώ και οι ζάντες αλουμινίου 14 ιντσών με κόστος 400 ευρώ .

Αντιστοίχως, από πλευράς εξοπλισμού ισχύει και για τις εκδόσεις Pop και Lounge με τον κινητήρα των 0,9 λίτρων οι τιμές των οποίων διαμορφώνονται στα 11.800 ευρώ (11.470 ευρώ με όφελος απόσυρσης) και 12.400 ευρώ (12.070 ευρώ με όφελος απόσυρσης) αντιστοίχως.

Αξίζει επίσης να γνωρίζετε ότι οι προαναφερόμενες τιμές δεν περιλαμβάνουν τις προωθητικές ενέργειες οι οποίες πρόκειται να γίνουν γνωστές ταυτόχρονα με το λανσάρισμα του νέου Panda, η αρχική τιμή του οποίου απέχει μόλις 150 ευρώ από εκείνη του Panda Classic, δηλαδή της δεύτερης γενιάς του ιταλικού superimini που θα συνεχίσει να διατίθεται παράλληλα με το νέο και στην ελληνική αγορά έναντι 10.350 ευρώ (τιμή που δεν περιλαμβάνει το όφελος απόσυρσης και τις προσφορές της ελληνικής αντιπροσωπείας.

Εξαιρετικά σημαντική θεωρείται επίσης η δυνατότητα επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης από τα 2 στα 4 χρόνια έναντι μόλις 60 ευρώ για κάθε επιπλέον χρόνο, απαιτώντας συνολικά 120 ευρώ.

Πέρα από τον βασικό και προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου, το Panda διατίθεται επίσης με τέσσερα διαφορετικά πακέτα εξοπλισμού: το «CLIMA» -έναντι 400 ευρώ- περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, σκούρα πίσω κρύσταλλα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος ενώ το «STYLE» -έναντι 400 ευρώ- περιλαμβάνει ζάντες ελαφρού κράματος 15″ με ελαστικά 185/55 R15 και προβολείς ομίχλης.

Το «TECHNO» -έναντι 550 ευρώ- περιλαμβάνει Radio CD/Mp3, σύστημα ασύρματης επικοινωνίας μέσω Bluetooth Blue&Me και χειριστήρια στο τιμόνι, προεγκατάσταση συστήματος πλοήγησης και συσκευή πλοήγησης Tom Tom και το «5 SEAT FLEX» -έναντι 500 ευρώ- που περιλαμβάνει θέση συνοδηγού αναδιπλούμενη σε τραπεζάκι, πίσω διαιρούμενο κάθισμα 60/40, πενταθέσια έγκριση τύπου, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ύψος, Cargo box, κιτ καπνιστού και Comfort kit (εμπρός ζώνες ασφαλείας ρυθμιζόμενες καθ’ ύψος και τρεις χειρολαβές οροφής).

auto.in.gr