Μπορεί στην ευρωπαϊκή ήπειρο να «αγνοούμε» -ακόμη και σήμερα- την ύπαρξη του νέου Elantra, αυτό δεν σημαίνει ωστόσο ότι η γκάμα του μεσαίων διαστάσεων Hyundai δεν αναπτύσσεται.

Η κορεατική φίρμα επέλεξε το Σικάγο για την παγκόσμια πρεμιέρα δύο εξίσου εντυπωσιακών εκδόσεων του μέχρι σήμερα γνωστού και αποκλειστικά τετράθυρου Elantra.

Στην πρώτη περίπτωση, αυτή δηλαδή του Coupe, πέρα από τον ελκυστικό σχεδιασμό του αμαξώματος και τη δεδομένη απουσία των πίσω θυρών, έχουμε να κάνουμε με έναν κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,8 λίτρων, ο οποίος προέρχεται από την τετράθυρη εκδοχή του αυτοκινήτου και αποδίδει -κατά προσέγγιση- 150 ίππους.

Το συγκεκριμένο μοτέρ συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, ωστόσο, προαιρετικά θα προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής και ενός αυτόματου κιβωτίου με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων.

Ο πλούσιος εξοπλισμός και οι χορταστικές διαστάσεις του αμαξώματος -το μήκος ξεπερνά τα 4,5 μέτρα- συμπληρώνουν τα χαρακτηριστικά του Elantra Coupe.

Τις προδιαγραφές ενός πρακτικού, πεντάθυρου hatchback ενσωματώνει το Elantra GT. Ακολουθώντας τις εντυπωσιακές σχεδιαστικές γραμμές του Coupe και διατηρώντας τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 1,8 λίτρων κάτω από το καπό του, φιλοδοξεί να αποτελέσει την πρακτικότερη πρόταση στην γκάμα του αυτοκινήτου.

Παρά το «οικογενειακό» προφίλ του, το Elantra GT θα διαθέτει σπορτίφ ρυθμίσεις αναρτήσεων, ενώ θα προσφέρει τη δυνατότητα στον οδηγό να μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά του υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης επιλέγοντας ένα από τα τρία προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Normal, Sport).

Όπως και στο Elantra Coupe, έτσι και στο GT ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας δεν παρουσιάζει ελλείψεις, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων και αερόσακο για τα κάτω άκρα του οδηγού.

auto.in.gr