Με αυστηρά κριτήρια ο δεύτερος γύρος συγχωνεύσεων σχολείων
Με αυστηρά παιδαγωγικά κριτήρια θα γίνει ο δεύτερος γύρος συγχωνεύσεων στα σχολεία, σύμφωνα με εγκύκλιο που διαβιβάστηκε σήμερα, Δευτέρα, στις σχολικές μονάδες. Οι συγχωνεύσεις δεν θα ξεπερνούν τα 200 σχολεία, ενώ θα αφορούν και την τεχνική εκπαίδευση.
Με αυστηρά παιδαγωγικά κριτήρια θα γίνει ο δεύτερος γύρος συγχωνεύσεων στα σχολεία, σύμφωνα με εγκύκλιο που διαβιβάστηκε σήμερα, Δευτέρα, στις σχολικές μονάδες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ζητείται από τους διευθυντές μέχρι τις 10 Φεβρουαρίου:
- Να καταχωρήσουν στο Σύστημα Καταγραφής τις προτάσεις-εισηγήσεις τους για τις μεταβολές των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς τους.
- Να υποβάλλουν τις προτάσεις αυτές στα αρμόδια Δημοτικά Συμβούλια.
Αφού γνωμοδοτήσουν εγκαίρως τα Δημοτικά Συμβούλια, θα συγκεντρώσουν τις γνωμοδοτήσεις των Δημοτικών Συμβουλίων αρμοδιότητάς τους και θα τις διαβιβάσουν μέχρι 24 Φεβρουαρίου στο υπουργείο Παιδείας και στις οικείες Περιφερειακές Διευθύνσεις.
Μαζί με τις γνωμοδοτήσεις των Δημοτικών Συμβουλίων θα αποσταλούν βεβαιώσεις ανάληψης δαπάνης για τις λειτουργικές ανάγκες των προτεινόμενων προς ίδρυση σχολείων, που θα εκδώσουν οι οικονομικές υπηρεσίες των οικείων Δήμων.
Εξάλλου, σύμφωνα με πληροφορίες, οι συγχωνεύσεις δεν θα ξεπερνούν τα 200 σχολεία, ενώ θα αφορούν και την τεχνική εκπαίδευση.
Τα κριτήρια συγχώνευσης είναι «οι κτιριακές υποδομές-εγκαταστάσεις και οι δυνατότητες ανάπτυξης αιθουσών διδασκαλίας, βιβλιοθήκης και λοιπών βοηθητικών χώρων και εξοπλισμού στο σχολείο μετακίνησης».
Επιπλέον «εκτιμάται η χιλιομετρική απόσταση για το νέο σχολείο, λαμβάνοντας υπόψη τη συγκοινωνιακή κάλυψη της περιοχής, το οδικό δίκτυο, τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες και τη διάρκεια κάλυψης της διαδρομής για την άφιξη στο νέο σχολείο, η οποία για τις δύσκολες και δυσπρόσιτες περιοχές δεν μπορεί να υπερβαίνει τη μισή ώρα για τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και τα 45 λεπτά για τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε ενιαίο χώρο ως ξεχωριστές σχολικές μονάδες της ίδιας βαθμίδας, ενοποιούνται σε μία σχολική μονάδα, τηρουμένων των παραπάνω κριτηρίων».
Τέλος, επισημαίνεται ότι θα είναι καλό να εξασφαλίζεται η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, για τη διατύπωση της καλύτερης δυνατής εκπαιδευτικής πρότασης προς όφελος των μαθητών και της εκπαίδευσης, αλλά και την αποφυγή των εκ των υστέρων διαμαρτυριών.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Νεκρός ο 40χρονος ορειβάτης που είχε τραυματιστεί στο φαράγγι του Αμπά στο Ηράκλειο
- Σεισμός 7,2 Ρίχτερ στην Ιαπωνία
- Άρης: Το σημάδι στο πόδι του Ρόουζ από το μαρκάρισμα του Ιβανούσετς (pic)
- Νέες ανατριχιαστικές προβλέψεις από τον «ζωντανό Νοστράδαμο» για το 2026- Τι τον φοβίζει περισσότερο;
- Το τέλος των «μηχανών»: Ο Λάντο Νόρις είναι ο next door βασιλιάς της F1 – και κουβαλάει όλους τους προβληματισμούς ενός 26χρονου
- Πειραματικό χάπι υπόσχεται αδυνάτισμα χωρίς απώλεια μυϊκής μάζας

