Smartphone από την Panasonic το Μάρτιο του 2012
Η Panasonic αποφάσισε να εισέλθει ξανά σε μια αγορά που εγκατέλειψε προς εξαετίας, αυτή των κινητών τηλεφώνων. Η εταιρεία παρουσίασε το Νοέμβριο το πρώτο της «σκληρό» tablet, το οποίο θα έρθει το δεύτερο εξάμηνο του 2012 και στην ελληνική αγορά, ενώ αναμένεται να προηγηθεί το πρώτο της smartphone με οθόνη OLED 4,3 ιντσών.
Η Panasonic αποφάσισε να εισέλθει ξανά σε μια αγορά που εγκατέλειψε προς εξαετίας, αυτή των κινητών τηλεφώνων. Η εταιρεία παρουσίασε το Νοέμβριο το πρώτο της «σκληρό» tablet, το οποίο θα έρθει το δεύτερο εξάμηνο του 2012 και στην ελληνική αγορά, ενώ αναμένεται να προηγηθεί το πρώτο της smartphone με οθόνη OLED 4,3 ιντσών.
Στις 7 Νοεμβρίου 2011 η Panasonic παρουσίασε δύο μοντέλα ToughPad στις 7 και 10 ίντσες που απευθύνονται σε επιχειρήσεις και βασίζονται στην πλατφόρμα του Android. To ToughPad Α1 των 10 ιντσών απευθύνεται στην αεροπορία, βιομηχανικά περιβάλλοντα και δημόσιες επιχειρήσεις με ιδιαίτερες απαιτήσεις σε ό,τι αφορά τις συνθήκες του περιβάλλοντος -την φωτεινότητα της οθόνης, την προστασία από τη σκόνη και το νερό- αλλά και την ασφάλεια της συσκευής και των δεδομένων των χρηστών (VPN, διαχείριση συσκευών και εταιρικών εφαρμογών). Μάλιστα, η Panasonic σκοπεύει να υποστηρίξει το οικοσύστημα με ένα κατάστημα επαγγελματικών εφαρμογών με το Business AppPortal. To ToughPad A1 βασίζεται σε διπύρηνο επεξεργαστή στα 1,2GHz, έχει μνήμη 1GB και μπαταρία με ονομαστική αυτονομία 10 ωρών. Αναμένεται την άνοιξη του 2012 με τιμή που ορίστηκε στα 1.299 δολάρια. Θα ακολουθήσει το μικρότερο μοντέλο 7 ιντσών, ToughPad Β1.
Εν τω μεταξύ, νωρίτερα τον Μάρτιο του 2012 αναμένεται το πρώτο smartphone της εταιρείας, επίσης βασισμένο στο Android. Η εφημερίδα The Telegraph αναφέρει στο δικτυακό της τόπο ότι η Panasonic θα παρουσιάσει ένα κινητό με υπερμεγέθη οθόνη 4,3 ιντσών τεχνολογίας OLED, με επίσης «σκληρά» χαρακτηριστικά όπως το ToughPad και πιθανά τσιπ ασύρματης επικοινωνίας πολύ μικρής εμβέλειας ΝFC, που αξιοποιείται μεταξύ άλλων για μικροπληρωμές με το ηλεκτρονικό πορτοφόλι του Google. H εταιρεία φιλοδοξεί να επανέλθει στην αγορά κινητών την οποία εγκατέλειψε το 2005, λανσάροντας το νέο της τηλέφωνο στην Ευρώπη με στόχο να κερδίσει 1,5 εκατομμύριο πελάτες μέσα στο 2012 και 15 εκατομμύρια παγκοσμίως μέχρι το 2016 (9 εκατομμύρια σε Ευρώπη, Ασία και Κίνα).
Η Intertech επιβεβαίωσε στο tech.in.gr τις πληροφορίες αλλά και την πρόθεση της εταιρείας να διαθέσει τα εν λόγω προϊόντα στην ελληνική αγορά.
In.gr Τεχνολογία
- Μπενφίκα – Σπόρτινγκ 1-1: Χωρίς νικητή το ντέρμπι της Λισαβόνας
- ΗΠΑ: Η κυβέρνηση Τραμπ θα επεκτείνει την ταξιδιωτική απαγόρευση για πολίτες πάνω από 30 χωρών
- Μάιντς – Γκλάντμπαχ 0-1: Ο Ντα Κόστα καταδίκασε την ομάδα του
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]
- Αταμάν: «Ήμασταν χάλια, δεν αξίζαμε τη νίκη»
- Λιγότερη δουλειά, περισσότερος τζόγος για την Gen Z

