Μία σειρά βελτιώσεων, τόσο στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου όσο και στο σχεδιασμό του αμαξώματός του, από την Subaru Tecnica International (STI) δημιούργησαν την κορυφαία -αυτή τη στιγμή- εκδοχή του Subaru Impreza.

H δίλιτρη και φυσικά υπερτροφοδοτούμενη έκδοση S260, όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται, θα παραχθεί σε μόλις 300 μονάδες και θα διατεθεί αποκλειστικά στην ιαπωνική αγορά.

Ανάμεσα στις βελτιώσεις που έχει δεχτεί ξεχωρίζουν το βελτιωμένο ζύγισμα μεταξύ των εμβόλων, των διωστήρων και του στροφαλοφόρου άξονα, ο νέος υπερσυμπιεστής καυσαερίων μεταβλητής γεωμετρίας, το νέο σύστημα εισαγωγής, το μεγαλύτερο intercooler και η νέα ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα.

Το αποτέλεσμα των παραπάνω βελτιώσεων είναι οι 320 ίπποι και τα 431 Nm ροπής, γεγονός που έχει επιβάλλει αντίστοιχες αναβαθμίσεις, τόσο στην ανάρτηση (αμορτισέρ Bilstein, ελατήρια STI, αντιστρεπτικοί ράβδοι) όσο και στο σύστημα πέδησης που υπογράφει η Brembo (εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός, τετραπίστονες πίσω).

Οι ζάντες των 19 ιντσών της BBS που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για την συγκεκριμένη έκδοση, τα ελαστικά Pilot Super Sport της Michelin και η προσθήκη αεροδυναμικών βοηθημάτων στο μπροστινό και το πίσω τμήμα του αμαξώματος, συμπληρώνουν την εικόνα του πανίσχυρου Impreza STI.

auto.in.gr