Συνεχίζοντας την παράδοση, η νέα έκδοση του Renault Megane RS με τα διακριτικά Trophy έφυγε από την πιο απαιτητική πίστα της Ευρώπης με τον τίτλο του ταχύτερου εμπροσθοκίνητου αυτοκινήτου παραγωγής που έχει περάσει από το Nurburgring.

Ο χρόνος που χρειάστηκε το νέο δημιούργημα του αγωνιστικού τμήματος της Renault για να ολοκληρώσει ένα γύρο στη γερμανική πίστα ήταν οχτώ λεπτά και οχτώ δευτερόλεπτα (08:07:97), επίδοση βελτιωμένη κατά περίπου εννέα δευτερόλεπτα σε σχέση με το προηγούμενο αντίστοιχο ρεκόρ το οποίο κατείχε από το 2008 επίσης ένα αυτοκίνητο της Renault το Megane RS R26 R.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό που κάνει το επίτευγμα του Renault Megane RS Trophy και του οδηγού του, Laurent Hurgon, είναι ότι ο «προκάτοχος» του ρεκόρ, το RS R26 R, με χρόνο οχτώ λεπτών και δεκαεπτά δευτερολέπτων, αποτελούσε ουσιαστικά μια απογυμνωμένη έκδοση του αυτοκινήτου, αγωνιστικών προδιαγραφών, με κλωβό ασφαλείας, χωρίς πίσω καθίσματα και ειδικού τύπου τζάμια.

Αντιθέτως, το Renault Megane RS Trophy βασίστηκε στην ισχύ των 265 ίππων του δίλιτρου turbo κινητήρα και τον εξοπλισμό του με ειδικών προδιαγραφών ελαστικά Bridgestone.

auto.in.gr