Τη δυνατότητα να υποβάλουν ηλεκτρονικά τα στοιχεία για την κατανάλωση ρεύματος, δίνει στους πελάτες της η ΔΕΗ μέσω της ιστοσελίδας της.

Όσοι καταναλωτές επιλέξουν την υπηρεσία αυτή, δεν θα λαμβάνουν πλέον λογαριασμούς «έναντι» αλλά θα πληρώνουν κάθε δίμηνο την αξία της πραγματικής τους κατανάλωσης – η ίδια υπηρεσία παρέχεται πάντως και τηλεφωνικά, στο τηλ. 10410.

Η καταχώριση της ένδειξης του μετρητή είναι μια από τις νέες υπηρεσίες που παρέχει η ΔΕΗ στους καταναλωτές μέσω της ιστοσελίδας της, όπως ανακοίνωσε σήμερα η επιχείρηση με αφορμή την αναβάθμιση του site.

Παράλληλα η ΔΕΗ διαθέτει mobile εφαρμογές για συσκευές iPhone και android, ενώ εγκαινίασε την παρουσία της στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

Αναλυτικότερα, μέσω του ιστοτόπου www.dei.gr παρέχονται οι εξής υπηρεσίες:

  • Πλοήγηση σε πανελλαδικό διαδραστικό χάρτη ευρέσεως καταστημάτων της ΔΕΗ και όλων των σημείων εξόφλησης λογαριασμών
  • Εξόφληση του λογαριασμού ΔΕΗ μέσω e-banking, με πρόσβαση στα συστήματα των τραπεζών που υποστηρίζουν ηλεκτρονική πληρωμή των λογαριασμών της ΔΕΗ
  • Αλλαγή των στοιχείων και της διεύθυνσης αποστολής του λογαριασμού ΔΕΗ (εκτός αν χρειάζεται υπεύθυνη δήλωση ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη)
  • Αναλυτική ενημέρωση για προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος, ανά περιοχή

Πρόσβαση στις παραπάνω υπηρεσίες, και άμεση επικοινωνία με τη ΔΕΗ, προσφέρει αντιστοίχως η εφαρμογή για φορητές συσκευές με λειτουργικά συστήματα iOS και android. Η εφαρμογή είναι ήδη διαθέσιμη για τους κατόχους των smartphones, ενώ τις προσεχείς ημέρες θα διατεθεί στο κοινό και η έκδοση για iPad.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ