Αυξάνονται έως 200% τα πρόστιμα για την μη προσέλευση οχημάτων στα KTEO
Τα παράβολα καθυστέρησης ελέγχου οχημάτων θα κυμαίνονται από την 1η Ιουνίου 2011 από 20 έως 80 ευρώ, αντί των 17-34 ευρώ που ισχύουν σήμερα.
Νέα οικονομικά δεδομένα στο κόστος εκπρόθεσμου ελέγχου αυτοκινήτων στα ΚΤΕΟ δημιουργεί η εφαρμογή, από την 1η Ιουνίου 2011, της πρόσφατης νομοθεσίας (ν.3897/2010) που αφορά τα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.
Σύμφωνα με το ισχύον έως τις 31 Μαϊου 2011 καθεστώς, το παράβολο καθυστέρησης ελέγχου για όλα τα εκπρόθεσμα οχήματα ανέρχεται σε 17 ευρώ αν η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις 15 ημέρες από την προβλεπόμενη περίοδο ελέγχου ή σε 34 ευρώ αν η καθυστέρηση υπερβεί τις 15 ημέρες.
Από την 1η Ιουνίου 2011 το πρόστιμο -παράβολο καθυστέρησης υπέρ του δημοσίου– εκπρόθεσμου ελέγχου στα ΚΤΕΟ αυξάνεται έως το 200% της κανονικής τιμής.
Αυτό σημαίνει ότι αν η καθυστερημένη προσέλευση δεν υπερβεί τις 15 ημέρες το παράβολο καθυστέρησης προσδιορίζεται στα 20 ευρώ. Από 15 έως 30 ημέρες το πρόστιμο αυξάνεται σε 40 ευρώ, από 30 ημέρες έως 6 μήνες το νέο πρόστιμο ανέρχεται στα 60 ευρώ, ενώ αν η καθυστέρηση υπερβεί τους 6 μήνες το παράβολο καθυστέρησης ανέρχεται στα 80 ευρώ.
Αξίζει να γνωρίζετε ότι ο αρχικός έλεγχος οποιουδήποτε οχήματος, πραγματοποιείται με την συμπλήρωση 4 ετών από την ημερομηνία έκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας, με χρονικό περιθώριο από 3 εβδομάδες πριν έως μία εβδομάδα μετά την συγκεκριμένη ημερομηνία.
Μετά, κάθε οδηγός υποχρεώνεται να οδηγεί το αυτοκίνητό του στα ΚΤΕΟ κάθε δύο χρόνια, με χρονικό περιθώριο από 3 εβδομάδες πριν έως μία εβδομάδα μετά την ημερομηνία που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας.
Το πρόστιμο που επιβάλλει η Τροχαία για ανέλεγκτο όχημα ανέρχεται στα 400 ευρώ, με δυνατότητα μείωσης στα 50 ευρώ αν ο ιδιοκτήτης επισκεφθεί το ΚΤΕΟ εντός δέκα ημερών και προσκομίσει δελτίο τεχνικού ελέγχου σε ισχύ.
Σε ότι αφορά την μη έκδοση κάρτας καυσαερίων και ανάλογα με την εκπομπή ρύπων του αυτοκινήτου, το πρόστιμο μπορεί να φτάσει έως τα 200 ευρώ.
Σε περιπτώσεις οχημάτων τα οποία αν και διαθέτουν κάρτα καυσαερίων εκπέμπουν υπερβολικούς ρύπους, παράλληλα με το πρόστιμο ακυρώνεται η κάρτα που έχει εκδοθεί και ο ιδιοκτήτης του οχήματος υποχρεώνεται στην επανέκδοσή της.
Σημειώστε εδώ ότι η κάρτα καυσαερίων εκδίδεται κάθε χρόνο από το πρώτο έτος κυκλοφορίας του οχήματος ενώ σύμφωνα με το νέο νόμο το δελτίο ελέγχου ΚΤΕΟ θα ισχύει και ως κάρτα καυσαερίων για ένα χρόνο από την έκδοσή του.
Θα πρέπει επίσης να θυμάστε ότι το δελτίο ελέγχου ΚΤΕΟ είναι απαραίτητο για την ασφάλιση κάθε οχήματος, καθώς χωρίς αυτό ο ιδιοκτήτης του δεν μπορεί να το ασφαλίσει και ενδεχομένως δεν θα αποζημιωθεί σε περίπτωση ατυχήματος.
auto.in.gr
- Αλγερία: 14 νεκροί, 34 τραυματίες σε τροχαίο στο οποίο ενεπλάκη λεωφορείο
- Νομικό μέτωπο από Costco, Revlon και Kawasaki κατά των δασμών Τραμπ
- Μάλι: Νέα επίθεση τζιχαντιστών εναντίον οχηματοπομπής που μετέφερε καύσιμα [Βίντεο]
- Συνομιλία Ερντογάν με Μαδούρο για την έκρυθμη κατάσταση ανάμεσα στην Βενεζουέλα και τις ΗΠΑ
- Ο CEO της Magnum συμμαχεί με τον Κένεντι για μια «πιο υγιή Αμερική»
- Τουλάχιστον 23 νεκροί εξαιτίας πυρκαγιάς σε νυχτερινό κέντρο στην Ινδία στο κρατίδιο της Γκόα [βίντεο]
