Όπου βίντεο και διαφήμιση
Μια γερμανική startup εταιρεία με το όνομα Impossible Software, δημιούργησε λογισμικό που επιτρέπει να τοποθετηθούν διαφημίσεις παντού μέσα σε ένα βίντεο.
Μια γερμανική startup εταιρεία με το όνομα Impossible Software, δημιούργησε λογισμικό που επιτρέπει να τοποθετηθούν διαφημίσεις παντού μέσα σε ένα βίντεο.
Μπορεί να προστεθεί μια διαφήμιση στο μπλουζάκι του παρουσιαστή ή του ηθοποιού, σε ένα κάδρο στον τοίχο του στούντιο ή ακόμη και σε επιλεγμένα σημεία στο δρόμο την ώρα που κινείται ένα αυτοκίνητο και βλέπουμε τη διαδρομή από το παράθυρο.
Με τον τρόπο αυτό φυσικά τα όρια μεταξύ του πραγματικού έργου και του διαφημιστικά επεξεργασμένου γίνονται πιο ρευστά. Ο James Bond θα μπορούσε να εμφανιστεί πίνοντας βότκα αντί για μαρτίνι ή ο Αδόλφος Χίτλερ να έχει στο γραφείο του έναν πίνακα του εβραίου ζωγράφου Jacob Steinhardt αντί για τον αγαπημένο του Arnold Bocklin.
Η πραγματικότητα γύρω μας αρχίζει και γίνεται όλο και πιο εικονική.
http://techcrunch.com/2011/01/23/impossible-software-is-this-what-the-future-of-video-advertising-looks-like-tctv/
Γιώργος Επιτήδειος
- Κυβερνοασφάλεια: Αγορές με τη βοήθεια της AI και προσωπικά δεδομένα
- Ακίνητα: Έρχεται το price map για να βάλει τάξη στην αγορά
- Ταξίδια: Οι 4+1 τάσεις που θα διαμορφώσουν το τοπίο του 2026
- Ερντογάν: Συναντήθηκε με τον ντε φάκτο ηγέτη του Σουδάν – Τι του υποσχέθηκε
- Λούβρο: Υπό πίεση μετά από μια καταστροφική χρονιά
- Ράσφορντ: «Όταν μεγάλωσα συνειδητοποίησα τι είχε περάσει η μητέρα μου»
