Όπου βίντεο και διαφήμιση
Μια γερμανική startup εταιρεία με το όνομα Impossible Software, δημιούργησε λογισμικό που επιτρέπει να τοποθετηθούν διαφημίσεις παντού μέσα σε ένα βίντεο.
Μια γερμανική startup εταιρεία με το όνομα Impossible Software, δημιούργησε λογισμικό που επιτρέπει να τοποθετηθούν διαφημίσεις παντού μέσα σε ένα βίντεο.
Μπορεί να προστεθεί μια διαφήμιση στο μπλουζάκι του παρουσιαστή ή του ηθοποιού, σε ένα κάδρο στον τοίχο του στούντιο ή ακόμη και σε επιλεγμένα σημεία στο δρόμο την ώρα που κινείται ένα αυτοκίνητο και βλέπουμε τη διαδρομή από το παράθυρο.
Με τον τρόπο αυτό φυσικά τα όρια μεταξύ του πραγματικού έργου και του διαφημιστικά επεξεργασμένου γίνονται πιο ρευστά. Ο James Bond θα μπορούσε να εμφανιστεί πίνοντας βότκα αντί για μαρτίνι ή ο Αδόλφος Χίτλερ να έχει στο γραφείο του έναν πίνακα του εβραίου ζωγράφου Jacob Steinhardt αντί για τον αγαπημένο του Arnold Bocklin.
Η πραγματικότητα γύρω μας αρχίζει και γίνεται όλο και πιο εικονική.
http://techcrunch.com/2011/01/23/impossible-software-is-this-what-the-future-of-video-advertising-looks-like-tctv/
Γιώργος Επιτήδειος
- Βίντεο με την εξέλιξη της κακοκαιρίας Byron – Μέχρι πότε θα κρατήσουν οι καταιγίδες στην Αττική
- Νέα απάτη εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ εις βάρος του ΕΟΠΥΥ – Τρεις συλλήψεις για εικονικές συνταγογραφήσεις
- Μέλος διοίκησης Φενέρ: «Το Παναθηναϊκός – Βαλένθια είναι απόψε, οι καιρικές συνθήκες δεν διαφέρουν, τι θα αλλάξει;»
- Ευρωπαϊκό πρόστιμο 140 εκατ. ευρώ στο Χ για αδιαφάνεια και παραπλάνηση χρηστών – Ενόχληση στην Ουάσιγκτον
- Γαλλία: Πατέρας βίαζε την κόρη του και απέκτησε μαζί της τρία παιδιά
- Γλασκώβη: Ένας νεκρός και τρεις στο νοσοκομείο μετά από ταραχές στους δρόμους της πόλης