Οι διαφημιστικές δαπάνες στο Διαδίκτυο στις ΗΠΑ ξεπέρασαν τις εφημερίδες
Οι διαφημιστικές δαπάνες στο Διαδίκτυο, στις ΗΠΑ, ξεπέρασαν για πρώτη φορά τις διαφημίσεις σε εφημερίδες, το 2010, σύμφωνα με έρευνα του ιστοτόπου eMarketer.
Οι διαφημιστικές δαπάνες στο Διαδίκτυο, στις ΗΠΑ, ξεπέρασαν για πρώτη φορά τις διαφημίσεις σε εφημερίδες, το 2010, σύμφωνα με έρευνα του ιστοτόπου eMarketer.
Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι η διαδικτυακές διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 13,9% εφέτος και θα φθάσουν στα 25,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι αντίστοιχες δαπάνες στις εφημερίδες εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά 8,2% έως το τέλος του χρόνου και θα φθάσουν στα 22,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
«Είναι κάτι που το βλέπαμε να έρχεται εδώ και καιρό, αλλά πρόκειται για σημείο καμπής», δήλωσε ο Τζεφ Ράμσεϊ, διευθυντής του ιστοτόπου eMarketer.
«Η κακή κατάσταση της οικονομίας στην πραγματικότητα επιτάχυνε τη μεταστροφή στην ψηφιακή διαφήμιση», προσέθεσε.
Το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης στις Ηνωμένες Πολιτείες θα φθάσει εφέτος στα 168,5 δισ. δολάρια και η δαπάνη στο Διαδίκτυο αναμένεται να φθάσει στα 28,5 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το eMarketer.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ/Γερμανικό
- «Μια φορά, πριν πεθάνω» – Δραματική έκκληση στη «Μέδουσα» Μέγκαν Μαρκλ από τον ακρωτηριασμένο πατέρα της – «Δεν επικοινώνησε»
- Λαμπαδηδρόμος στην Αθήνα o γιατρός που ανακάλυψε φάρμακο για τον καρκίνο και είναι μέτοχος των Lakers
- Μερική απασχόληση: Ποιες χώρες έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά στην Ευρώπη – Τι ισχύει για την Ελλάδα
- Πάνος Ρούτσι: Πώς έμαθε για τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη – Για αδιαφορία κατηγορεί την κυβέρνηση
- Κικίλιας: «Να ξυπνήσει η Ευρώπη, να ξανασχεδιαστούν πολιτικές» για τον πρωτογενή τομέα
- Ολυμπιακός: «Τρέλα» με Ελ Κααμπί στο αεροδρόμιο – Υπέγραψε memorabilia από τον τελικό του Conference League (vids)

