Στη Βρετανία, με τους πρωτοκλασάτους οδηγούς τους, συνέχισαν οι Citroen και Ford την εξέλιξη των DS3 WRC και Fiesta WRC – των νέων τους αυτοκινήτων για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2011.

Θυμίζουμε ότι τα αυτοκίνητα του WRC από το 2011 θα υπόκεινται στους κανονισμούς Super 2000, με λίγο περισσότερες αεροδυναμικές ελευθερίες, ενώ θα χρησιμοποιούν κινητήρα 1.6 Turbo.

Η Citroen παρέμεινε στην Ουαλία για μία εβδομάδα μετά τον τελευταίο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος και είχε τη δυνατότητα δοκιμών σε εναλλασσόμενες καιρικές συνθήκες. Στο μπάκετ του DS3 WRC βρέθηκε τις δύο πρώτες ημέρες ο Sebastien Loeb.

Ο Olivier Quesnel, αγωνιστικός διευθυντής της Citroen, τόνισε: «Μίλησα με τους οδηγούς, τους μηχανικούς, με όλους και νομίζω ότι είναι αληθινά ικανοποιημένοι. Το καλύτερο παράδειγμα είναι ότι ο Seb [Loeb] παραμένει το 2011. Αυτό σημαίνει ότι είναι ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο – αλλιώς θα μου έλεγε ‘Olivier, σταματάω'».

Η Ford, από την πλευρά της, ολοκλήρωσε τις πρώτες πλήρεις δοκιμές της με το νέο κινητήρα τοποθετημένο στο Fiesta WRC τελικών προδιαγραφών, στο πεδίο δοκιμών της κοντά στο εργοστάσιο της M-Sport στην Cumbria.

Μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC, o Jari Matti Latvala είπε: «Όλα πάνε πολύ καλά με το νέο αυτοκίνητο. Σημειώνουμε αρκετά καλή πρόοδο και πρέπει να πω ότι είναι πολύ συναρπαστικό αυτοκίνητο στην οδήγηση. Δίνει την αίσθηση καλής ισορροπίας και ισχύος.

Είναι καλό να βρισκόμαστε μέσα στο αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιούμε του χρόνου, θα το οδηγήσουμε αρκετά πριν τον πρώτο αγώνα της νέας χρονιάς κι αυτό είναι καλό. Χρειαζόμαστε πολλή εμπειρία για το αυτοκίνητο, πριν αρχίσουμε να αγωνιζόμαστε», κατέληξε ο Φινλανδός.

auto.in.gr