Στο μικροσκόπιο του υπουργείου Ανάπτυξης οι προσφορές των σούπερ μάρκετ
Σε αλλαγές στο σχέδιο της αγορανομικής διάταξης που αφορά τις προωθητικές ενέργειες, τα δώρα και τις επιπλέον ποσότητες στα ράφια των σούπερ μάρκετ, προχωρά η ηγεσία του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
Σε αλλαγές στο σχέδιο της αγορανομικής διάταξης που αφορά τις προωθητικές ενέργειες, τα δώρα και τις επιπλέον ποσότητες στα ράφια των σούπερ μάρκετ, προχωρά η ηγεσία του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η εφημερίδα Τα Νέα, το υπουργείο προωθεί βελτιώσεις στο σχέδιο της αγορανομικής διάταξης που είχε ετοιμάσει η προηγούμενη υπουργός, κυρία Λούκα Κατσέλη, με σκοπό τη μη παραπλάνηση του καταναλωτή, αλλά και τη σαφή πληροφόρησή του ως προς το όφελος από την πώληση προϊόντων με δώρα ή επιπλέον ποσότητες.
Μεταξύ των αλλαγών θα είναι η διενέργεια των προσφορών να γίνεται τέσσερις αντί για τρεις φορές τον χρόνο, όπως αρχικά είχε αποφασιστεί, ενώ καθιερώνονται ενιαία κριτήρια κοστολόγησης όλων των δώρων και λοιπών προσφορών.
Ακόμα, θα απαγορεύονται τα δώρα σε προϊόντα που έχουν υποστεί ανατίμηση πριν από την πάροδο τουλάχιστον τριών μηνών από την προηγούμενη ανατίμησή τους.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Το Netflix αποκτά τους σούπερ ήρωες της DC – Το brand που δεν αξιοποιήθηκε ποτέ πλήρως
- «Είναι ο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις της γενιάς μας» – H Μάργκοτ Ρόμπι για τον Τζέικομπ Έλορντι στα Ανεμοδαρμένα Ύψη
- Διαδοχικές παρεμβάσεις Καραμανλή για αγροτικό και κρίση θεσμών – Τι θα πει για δύο θέματα που καίνε την κυβέρνηση
- Τα ωραία του «Αναστό»
- Τραγωδία ανοιχτά της Κρήτης: Νεκροί 18 μετανάστες μετά από ναυάγιο
- Νυχτερινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Παλαιό Φάληρο – Ποιοι δρόμοι κλείνουν


