Η εξέλιξη του φιλόδοξου αντικαταστάτη της μέχρι σήμερα γνωστής Σειράς 6 συνεχίζεται.

Σύντομα το πολυτελέστατο cabrio επιδόσεων που φέρει το έμβλημα της ΒΜW αναμένεται να δώσει τη θέση του σε μια εξίσου εκκεντρικό cabrio με υφασμάτινη οροφή.

Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες από τις δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποιεί η νέα «εξάρα» σε δημόσιους δρόμους, επιβεβαιώνουν πως η σχεδιαστική λογική του αυτοκινήτου δεν θα απέχει από τη σημερινή του μορφή.

Το καμουφλάζ που χρησιμοποιεί η γερμανική φίρμα αφήνει εκτεθειμένα αρκετά τμήματα του αμαξώματος, χωρίς ωστόσο να επιτρέπει τη… διαρροή περισσότερων σχεδιαστικών ή μη λεπτομερειών.

Μοναδική εξαίρεση αποτελεί το μπροστινό τμήμα, όπου για πρακτικούς λόγους τα φωτιστικά σώματα και οι εισαγωγές αέρα έχουν παραμείνει «απροστάτευτες», όπως άλλωστε και οι τραπεζοειδείς απολήξεις των εξατμίσεων.

Το εξεζητημένο σχεδιαστικό παράδειγμα της νέας Σειράς 6 θα κληθούν να υποστηρίξουν πανίσχυροι κινητήρες βενζίνης, καθώς στην αρχή της εμπορικής της πορείας αναμένεται να εξοπλιστεί με το οκτακύλινδρου twin turbo μοτέρ των 4,4 λίτρων.

Το ίδιο μοτέρ, στην κορυφαία έκδοση M, θα ξεπερνά σε ισχύ τους 555 ίππους, ορίζοντας για μία ακόμη φορά τους κανόνες στην κατηγορία.

Από την γκάμα του αυτοκινήτου δεν θα λείπουν οι κινητήρες πετρελαίου, όπως άλλωστε και οι εξακύλινδροι, υπερτροφοφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες που διαθέτει και σήμερα η BMW.

AUTOMEDIA