Ελέγχοντας τις αγορές που κάνουμε οι τράπεζες συλλέγουν πλήθος χρήσιμων για τις ίδιες στοιχείων. Οτιδήποτε σηματοδοτεί αλλαγή στη ζωή μας τις ενδιαφέρει είτε ως ένδειξη πως θα είμαστε πλέον πιο άτακτοι στις πληρωμές μας είτε ως ευκαιρία για να μας πουλήσουν κάτι (ή να δώσουν σε άλλους αυτή την πληροφορία ώστε να μας διαφημίσουν εκείνοι τα προϊόντα τους).

Ο αλγόριθμος του διαζυγίου είναι μυστικός αλλά έχουν κυκλοφορήσει άλλες πληροφορίες όπως ότι όσοι αγοράζουν πατάκια για τις καρέκλες ή καλής ποιότητας τροφή για καναρίνια σπάνια παρουσιάζουν καθυστερήσεις στις πληρωμές τους. Αντίθετα κακοπληρωτές είναι όσοι αγοράζουν φθηνό λάδι για το αυτοκίνητό τους.

Τελικά θα καταλήξει ο τραπεζίτης μας να γνωρίζει για το σύντροφό μας περισσότερα απ’ ό,τι εμείς.

http://www.thedailybeast.com/blogs-and-stories/2010-04-06/how-mastercard-predicts-divorce/full/