Με το μελάνι να μην έχει στεγνώσει ακόμα στην πρόσφατη συμφωνία μεταξύ Daimler και Renault-Nissan η οποία θα έχει ως κύριο αντικείμενο την εξέλιξη αυτοκινήτων αστικού προσανατολισμού και οι αναλυτές βρήκαν ήδη τον τομέα που μπορεί να αποτελέσει το σημείο τριβής μεταξύ των νέων εταίρων.



Πέραν της ανταλλαγής μετοχών και την συν-εξέλιξη μικρών αυτοκινήτων ένα ακόμα πεδίο στο οποίο οι τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες σκοπεύουν να συνεργαστούν είναι η κατασκευή ηλεκτροκίνητων προτάσεων.



Μόνο που η συμφωνία τους δεν περιλαμβάνει καμία αναφορά για την εξέλιξη και κατασκευή μπαταριών οι οποίες θα εξοπλίσουν τα κοινά ηλεκτροκίνητα μοντέλα τους, με τους Carlos Ghosn και Dieter Zetsche να ισχυρίζονται ότι στοχεύουν στην ηγετική θέση, ο καθένας για λογαριασμό του ομίλου του, στον τομέα κατασκευής μπαταριών.



Αυτό το κενό σύμφωνα με τους αναλυτές θα οδηγήσει σε μια άτυπη διαμάχη τους δύο ομίλους καθώς λογικά θα διεκδικήσουν το δικαίωμα να εφοδιάσουν η κάθε μία με δικής της τεχνολογίας συστοιχία μπαταριών όταν οι κοινής εξέλιξης ηλεκτροκίνητες προτάσεις τους περάσουν στην παραγωγή από το 2013.




Και πέραν του ανταγωνισμού των δύο ομίλων όπως επισημαίνει αναλυτής της βρετανικής Frost & Sulllivan δίνοντας μια προσγειωμένη διάσταση της επικείμενης μάχης των μπαταριών, …η Daimler είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία που παραδοσιακά έδειχνε απρόθυμη να ακολουθήσει άλλη τεχνολογική οδό πέραν της δικής. Ωστόσο ενώ οι μπαταρίες που θα εξελιχθούν από την Daimler μπορεί να αντιπροσωπεύουν την αιχμή της τεχνολογίας, η πρόταση των Renault-Nissan ίσως να είναι πιο οικονομική.