Πτώση για τέταρτο συνεχόμενο μήνα παρουσίασαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη Γερμανία, μετά και την ολοκλήρωση του μέτρου της επιδοτούμενης απόσυρσης στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς.



Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων τον Μάρτιο του 2010, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2009, περιορίστηκαν κατά 26,5%, γεγονός που οδήγησε το πρώτο τρίμηνο του έτους σε πτώση της τάξης του 23%.



Η ζήτηση περιορίστηκε από τη στιγμή που τα πέντε δισεκατομμύρια ευρώ της ομοσπονδιακής κυβέρνησης της Γερμανίας -τα οποία αφορούσαν το πρόγραμμα επιδοτούμενης απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων- εξαντλήθηκαν.



Παράλληλα ο βαρύς και παρατεταμένος χειμώνας ανέβαλλε, όπως αποδείχθηξε, την επίσκεψη των υποψήφιων αγοραστών στους τοπικούς εμπόρους αυτοκινήτων.



Παρόλα αυτά, η Γερμανία ως κατασκευάστρια χώρα οχημάτων επωφελείται από την ανοδική τάση που παρουσιάζουν εξίσου σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές -όπως αυτή της Μ.Βρετανίας και της Γαλλίας- μετά και την παρέμβαση των τοπικών κυβερνήσεων με την εκπόνηση επιδοτούμενων προγραμμάτων απόσυρσης.


Με αυτόν τον τρόπο η αύξηση τωνεξαγωγών νέων αυτοκινήτων μετριάζει τις επιπτώσεις από τη συρρίκνωση των πωλήσεων στο εσωτερικό της χώρας.


auto.in.gr