2

Ο Petter Solberg, με την ιδιωτική του ομάδα Solberg Citroen, διανυκτέρευσε επικεφαλής του Ράλι Μεξικού μετά το τέλος της πρώτης ημέρας του δεύτερου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.


Ο Νορβηγός εκμεταλλεύτηκε την ιδιαίτερα ευνοϊκή έβδομη θέση εκκίνησής του στις Ειδικές Διαδρομές. Καθώς οι πρωτοπόροι έχαναν πολύ χρόνο καθαρίζοντας το δρόμο από τις πέτρες και το -υπερβολικό, σε ορισμένα σημεία- χώμα, ο πρωταθλητής του 2003 συναντούσε καθαρή επιφάνεια και συνεπώς περισσότερη πρόσφυση.


Κάτι ανάλογο συνέβη και με τον δεύτερο της γενικής κατάταξης, Sebastien Ogier (Citroen Junior). O Γάλλος ακολουθεί το Νορβηγό με διαφορά 15 δευτερολέπτων και με σχεδόν αντίστοιχη διαφορά προηγείται του Sebastien Loeb, της εργοστασιακής Citroen.


Ο πρωταθλητής εκκινούσε δεύτερος και χειρίστηκε πολύ καλά τη μειωμένη πρόσφυση. Το πιθανότερο είναι ότι ούτε ο ίδιος θα ήθελε να είχε διανυκτερεύσει πιο ψηλά στη γενική κατάταξη, διότι αυτή ορίζει και τη σειρά εκκίνησης στις Ειδικές της δεύτερης μέρας.


Μεταξύ των οδηγών υπάρχει η εκτίμηση ότι το δεύτερο και τρίτο σκέλος του αγώνα έχει πιο σκληρά χώματα, που θα κοστίζουν σε όποιους εκκινούν πρώτοι ακόμα περισσότερο χρόνο από όσο κόστισαν σήμερα στον Mikko Hirvonen, που εκκινούσε πρώτος με το Ford Focus WRC.


Μετά τις αναγνωρίσεις μείναμε με την εντύπωση ότι οι Ειδικές του Σαββάτου και της Κυριακής θα είναι χειρότερες. Θα είναι δύσκολο για τον Petter, είπε ο Mikko. Ο Petter δεν θα κερδίσει το ράλι από αυτή τη θέση, σε καμία περίπτωση.


Ίσως ήθελε απλώς τη δημοσιότητα ως ηγέτης της πρώτης μέρας. Αν ήμουν στη θέση του, αναμφίβολα θα έμενα εσκεμμένα πιο πίσω. Τώρα δεν μπορεί να ελέγξει τίποτα. Ήταν σε πολύ, πολύ καλή θέση εκκίνησης την πρώτη μέρα και οδήγησε καλά, αλλά τώρα ο Sebastien δεν είναι τόσο πίσω και θα εκκινεί τρίτος, οπότε θα είναι γρήγορος.


Κατά συνέπεια, ο Sebastien Loeb βρίσκεται αυτή τη στιγμή ίσως στην πιο ευνοϊκή θέση, διότι μπορεί να ελέγξει άρτια το ρυθμό του: Να παραμείνει πολύ κοντά στην κορυφή – χωρίς όμως να ανέβει σε αυτή στο τέλος της δεύτερης ημέρας, για να μην το πληρώσει εκκινώντας πρώτος στο τρίτο και τελευταίο σκέλος.


Η πρώτη μέρα ήταν πολύ καλή για μένα, δεν θα μπορούσαμε να τα είχαμε καταφέρει καλύτερα. Η δεύτερη θέση εκκίνησης στις Ειδικές δείχνει πολύ καλύτερη από την πρώτη, αλλά όσοι ήταν πιο πίσω ήταν πολύ γρήγοροι. Είμαι ικανοποιημένος, δήλωσε ο Sebastien Loeb.


Ο Mikko Hirvonen, παράλληλα, διατηρεί κάποιες ελπίδες – με την προϋπόθεση και ο ίδιος να παρουσιαστεί ταχύτερος στο δεύτερο και τρίτο σκέλος. Ίσως από μια άστοχη πτυχή των ρυθμίσεων, ίσως από την έλλειψη αυτοπεποίθησης που προκαλεί η ολισθηρότητα αυτής της επιφάνειας όταν την πατάς πρώτος, ο Φινλανδός δεν θύμισε σήμερα την άρτια επίδοση που του χάρισε τη νίκη στη Φινλανδία.


Στο ντεμπούτο του στο WRC ο Ken Block ξεκίνησε εντυπωσιακά με το Ford Focus WRC της Monster Ford και σημείωνε όλη την ημέρα χρόνους δεκάδας. Το ίδιο έκανε και ο Kimi Raikkonen στην πρώτη Ειδική της ημέρας – όμως έπειτα ξεκίνησαν τα προβλήματα για τον Φινλανδό.


Έχασε χρόνο από πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης που προκάλεσε η επαφή με βράχο, αργότερα είχε ένα υδραυλικό πρόβλημα και τελικά στην 7η Ειδική εγκατέλειψε έπειτα από σφοδρό ατύχημα. Η Citroen C4 WRC καταστράφηκε έπειτα από επτά ανατροπές, αλλά ο Kimi και ο συνοδηγός του, Kaj Lindstrom, είναι απολύτως υγιείς.


ΡΑΛΙ ΜΕΞΙΚΟΥ 2010


ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά την 1η μέρα)
















































ΠΛΗΡΩΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΡΟΝΟΣ
1. P.Solberg-Mills Citroen C4 WRC 1:23:39.9
2. Ogier-Ingrassia Citroen C4 WRC +15.0
3. Loeb-Elena Citroen C4 WRC +27.5
4. Sordo-Marti Citroen C4 WRC +40.8
5. Latvala-Anttila Ford Focus WRC +1:01.2
6. Hirvonen-Lehtinen Ford Focus WRC +1:31.5
7. H.Solberg-Minor Ford Focus WRC +1:37.5
8. Wilson-Martin Ford Focus WRC +2:47.2
9. Villagra-Perez Companc Ford Focus WRC +4:19.8
10. Block-Gelmosino Ford Focus WRC +4:33.3

auto.in.gr