Ράλι Σουηδίας 2010, 2η μέρα: Στρατηγός Mikko
Ο Mikko Hirvonen κέρδισε το παιχνίδι τακτικής με τα ελαστικά και ηγείται του Sebastien Loeb με 16,6. Ανέβηκε τρίτος ο Jari Matti Latvala. Δείτε τις φωτογραφίες του αγώνα.
2
Ο Mikko Hirvonen προηγείται με διαφορά 16,6 δευτερολέπτων του Sebastian Loeb μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας του Ράλι Σουηδίας, 1ου αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι – του οποίου η νίκη θα κριθεί στις πέντε Ειδικές Διαδρομές του τρίτου και τελευταίου σκέλους της Κυριακής (14/02).
Στο δεύτερο απόγευμα του αγώνα και στην επανάληψη των τεσσάρων Ειδικών της ημέρας ήταν οι διαφορετικές στρατηγικές επιλογές των δύο πρωτοπόρος, σχετικά με τη χρήση των ελαστικών, που έδωσαν προβάδισμα μέχρι και 22 δευτερολέπτων στον M. Hirvonen.
Συγκεκριμένα, ο Φινλανδός άλλαξε τα εμπρός ελαστικά του με τα δύο εφεδρικά μετά από την πρώτη απογευματινή Ειδική, ενώ ο Γάλλος περίμενε να κάνει κάτι αντίστοιχο στην επόμενη. Ωστόσο, η διαφορά πρόσφυσης του εμπρός από τον πίσω άξονα της Citroen C4 WRC έκανε το αυτοκίνητο δύστροπο και του κόστισε πολύ χρόνο.
Ο Γάλλος προσπάθησε ακόμα και εσκεμμένα να φθείρει τη μπροστινή του γόμα, την ώρα που ο Mikko, έχοντας αλλάξει τα εμπρός ελαστικά νωρίτερα, είχε πιο ομαλή φθορά και μικρότερη διαφορά πρόσφυσης των εμπρός από τους πίσω τροχούς.
Στην πρώτη απογευματινή Ειδική, 13η του αγώνα, ο Mikko ήταν 2,7 ταχύτερος του Seb καθώς και οι δύο κινήθηκαν στο απόλυτο όριο. Ο Mikko ήταν και πάλι πολύ γρήγορος και δεν μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο. Δεν έκανα κανένα λάθος, είμαι χαρούμενος με το αυτοκίνητο, παραδέχθηκε ο Γάλλος.
Ήταν η 14η Ειδική εκείνη στην οποία ο Mikko άλλαξε τα εμπρός ελαστικά του και η 15η εκείνη που ο S. Loeb έκανε κάτι ανάλογο, με αποτέλεσμα στην πρώτη ο φινλανδός να κερδίσει 7,9 δευτερόλεπτα και στη δεύτερη άλλα 8,2!
Ο Seb κατάφερε να πετύχει την ισορροπία πρόσφυσης στην πολύ μικρή τελευταία Ειδική – στην οποία πια τα ελαστικά του Mikko είχαν φθαρεί τόσο πολύ που έχασε πάνω από πέντε δευτερόλεπτα μέσα σε περίπου δύο χιλιόμετρα.
Η 3η θέση πλέον ανήκει στον Jari Matti Latvala της Ford. Ο Φινλανδός ήταν ταχύτατος το απόγευμα, αφού υιοθέτησε ρυθμίσεις του Mikko στο μεσημβρινό Service Park και βελτίωσε σημαντικά το μέχρι τότε δύστροπό του Focus WRC.
Ωστόσο, ο Φινλανδός οριστικοποίησε την 3η θέση όταν, στην 15η (προτελευταία) δοκιμασία της ημέρας ο Dani Sordo σταμάτησε μέσα στην Ειδική για να αφαιρέσει το χιόνι που μπλόκαρε έναν αεραγωγό, με αποτέλεσμα να υπερθερμαίνεται ο κινητήρας.
Ακολουθώντας την ίδια τακτική με τον S. Loeb, ο Sebastien Ogier δεν ελπίζει σε τίποτα καλύτερο από την 5η θέση. Μια από τις ειδήσεις της ημέρας, πάντως, ήταν η νίκη του Marcus Gronholm στο δεύτερο πέρασμα από την Ειδική Sagen, η οποία του αρέσει τόσο πολύ που έχει βαφτίσει το εστιατόριό του με το όνομά της!
Ωστόσο, νωρίτερα, στην 13η Ειδική, ο δις πρωταθλητής είχε χάσει άλλα επτά λεπτά εξαιτίας κλαταρίσματος που αναγκάστηκε αλλά διορθώσει μέσα στην Ειδική. Ο Φινλανδός βρίσκεται στην 29η θέση, 22 λεπτά πίσω από την κορυφή και 11 λεπτά μπροστά από τον Kimi Raikkonen.
Διαβάστε περισσότερα εδώ και δείτε τις φωτογραφίες του Ράλι Σουηδίας 2010.
ΡΑΛΙ ΣΟΥΗΔΙΑΣ 2010
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά τη 2η μέρα)
| ΟΔΗΓΟΣ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | ΧΡΟΝΟΣ |
| 1. Hirvonen | Ford Focus WRC | 2:14:48.3 |
| 2. Loeb | Citroen C4 WRC | +16.6 |
| 3. Latvala | Ford Focus WRC | +51.4 |
| 4. Sordo | Citroen C4 WRC | +1:46.2 |
| 5. Ogier | Citroen C4 WRC | +2:42.1 |
6. H. Solberg | Ford Focus WRC | +3:47.9 |
| 7. Wilson | Ford Focus WRC | +5:44.1 |
| 8. Ostberg | Subaru Impreza WRC | +5:57.3 |
auto.in.gr
- Σενεγάλη: Τουλάχιστον 12 νεκροί σε ανατροπή σκάφους με μετανάστες
- Ο Τραμπ εύχεται «ευτυχισμένα Χριστούγεννα» ακόμα και στα «αποβράσματα της ριζοσπαστικής αριστεράς»
- Ρωσία: Η αεράμυνα κατέρριψε 25 ουκρανικά drones που κατεθύνονταν στη Μόσχα
- Υεμένη: Συμφωνία ανταλλαγής πτωμάτων και αιχμαλώτων ανάμεσα στις αντιμαχόμενες πλευρές
- Βολιβία: Κινητοποιήσεις εργαζομένων στα ορυχεία εναντίον της κατάργησης των επιδοτήσεων στα καύσιμα
- Συρία: Αεροπορικοί βομβαρδισμοί της Ιορδανίας εναντίον κυκλωμάτων διακίνησης ναρκωτικών