2

Ο χαμηλός προϋπολογισμός, που δεν θα ξεπερνάει τα 45 εκατομμύρια Ευρώ, αλλά και η ευφυής χρήση των υποδομών και νέων τεχνολογιών είναι οι κεντρικοί άξονες της φιλοσοφίας της νεοσύστατης Virgin Racing, μιας εκ των τεσσάρων νέων ομάδων του προσεχούς πρωταθλήματος της Formula 1.


Ενδεικτικό των παραπάνω είναι ότι το μονοθέσιο που κατασκευάζει η ομάδα, η Virgin-Cosworth VR-01, θα βγει στην πίστα για τα παρθενικά του χιλιόμετρα το Φεβρουάριο 2010 χωρίς να δοκιμαστεί στην αεροσήραγγα, αλλά αποκλειστικά με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας CFD (Computational Fluid Dynamics).


Η ομάδα μας θα έχει τον χαμηλότερο προϋπολογισμό από κάθε άλλη στη F1. Θα αγωνιστεί με λιγότερα από 45 εκατομμύρια Ευρώ και όλες οι ομάδες σε δύο με τρία χρόνια υποτίθεται ότι θα πέσουν σε αυτό το επίπεδο είπε ο ιδιοκτήτης της πολυεθνικής Virgin, Richard Branson.


Αλλά τα χρήματα δεν είναι το παν. Είμαστε αποφασισμένοι να αποδείξουμε ότι με τη μηχανολογική πρόοδο, με σπουδαίους οδηγούς και αλληλεπίδραση με το κοινό μπορούμε να τα καταφέρουμε καλά. Νομίζω ότι αυτή είναι η μοναδική βρετανική ομάδα που απέμεινε – οπότε είναι σπουδαίο να υποστηρίζεις μια βρετανική ομάδα.


Σχετικά με τις νέες τεχνολογίες, ο Βρετανός συμπλήρωσε: Είμαστε λάτρεις της F1 και αφιερώνουμε πολύ χρόνο στην έρευνα για μελλοντικές επιλογές μακροχρόνιας εμπλοκής. Τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες η Virgin επένδυσε σε σπουδαίους μηχανολόγους που πίεσαν στο όριο την τεχνολογία, πέρα από τα σύνορα όσων ο άνθρωπος πίστευε ότι είναι εφικτά.


Επενδύσαμε σε βάρκες που έσπαγαν παγκόσμια ρεκόρ, σε αερόστατα που εξάπτουν τη φαντασία σε όλο τον κόσμο, σε ένα αεροσκάφος που γύρισε 2,5 φορές τον πλανήτη χωρίς ανεφοδιασμό – και με τη Virgin Galactic επενδύουμε σε μια τεχνολογία που θα ξεπεράσει τα όρια της γης! Η Virgin Racing δεν θα είναι διαφορετική.


Ξέραμε ότι υπήρχε ένας εξαιρετικά επιτυχημένος σχεδιαστής (σ.σ.: ο Nick Wirth) που θα έφερνε κάτι διαφορετικό στη F1, με πλήρως ψηφιακή προσέγγιση στη σχεδίαση αγωνιστικών αυτοκινήτων.


Σκεφτήκαμε ΄γιατί να μη στηρίξουμε μια νέα βρετανική ομάδα;΄ Με τη σωστή ομάδα ανθρώπων μπορείς να πετύχεις τα πάντα, Ίσως χρειαστεί χρόνος μέχρι τότε, αλλά -με αυτούς τους ανθρώπους που έχουμε- η Virgin Racing μπορεί να φτάσει μέχρι εκεί».


Ο διευθυντής της ομάδας, Alex Tai, πρόσθεσε: Θεωρούμε υπερβολικό να ξοδεύεις 400 εκατ. δολάρια για να κατασκευάσεις δύο αυτοκίνητα. Δεν είναι σημαντικό να αγωνίζεσαι με το μπλοκ επιταγών αλλά με την ευφυΐα του (σ.σ.: τεχνικού διευθυντή) Nick Wirth, με το πνεύμα ομαδικότητας και με την εμπειρία του (σ.σ.: αγωνιστικού διευθυντή) John Booth.


Η Virgin Racing είναι αληθινή αγωνιστική ομάδα, που ιδρύθηκε από αυθεντικούς ανθρώπους των αγώνων και η οποία έχει χαράξει ξεκάθαρο δρόμο προς την επιτυχία. Τους τελευταίους μήνες περάσαμε αρκετό χρόνο προσπαθώντας να κατανοήσουμε τη συμβολή που μπορούμε να έχουμε στο σπορ, στους θεατές και στους συνεργάτες μας.


Η Virgin Racing σκοπεύει να πρωτοτυπήσει και σε ό,τι έχει να κάνει με την τελευταία παράμετρο, τα ΜΜΕ και το marketing, καθώς προσέλαβε για αυτό το ρόλο τον Etienne de Villiers, πρώην διευθυντή του BBC Worldwide και της Disney.


Πίσω στα αγωνιστικά, ο John Booth τόνισε: Ο Nick είναι ιδιοφυία στο σχεδιασμό και έχω απόλυτη πίστη στην ικανότητά του να σχεδιάσει ένα φανταστικό μονοθέσιο. Εκείνος έχει, με τη σειρά του, πίστη στην ικανότητά μας να αγωνιστούμε με αυτό. Η χημεία της ομάδας είναι ήδη σπουδαία και αυτό μας δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση.


Για το 2010, η ιδέα μου για την επιτυχία είναι να έχουμε ένα αξιόπιστο μονοθέσιο και να αποδίδουμε τα μέγιστα, για να κερδίσουμε το σεβασμό τον αντιπάλων μας. Πρέπει να αποδόσουμε καλά ως ομάδα. Η απόδοση του μονοθεσίου θα μας απασχολήσει αργότερα. Θέλουμε να είμαστε η καλύτερη από τις νέες ομάδες.


Τέλος, μιλώντας για την εξέλιξη του μονοθεσίου της ομάδας, ο Nick Wirth είπε: Όταν έφυγα από τη Formula 1 το 1999 ήμουν απογοητευμένος, αισθανόμουν ότι ο ανταγωνισμός έμοιαζε με εκείνον μεταξύ της Boeing και της Airbus. Οι ομάδες δαπανούσαν εκατομμύρια σε παξιμάδια των τροχών και εκατοντάδες μηχανικοί ανταγωνίζονταν μεταξύ τους.


Είχα ατελείωτη πίστη στη δική μου σχεδιαστική προσέγγιση και ήξερα ότι έπρεπε να περιμένω να αλλάξει και η F1. Μόλις άκουσα την ιδέα για το όριο προϋολογισμών στη F1, με ενθουσίασε η ευκαιρία να χρησιμοποιήσω την προσέγγιση με τη χρήση αποκλειστικά και μόνο της τεχνολογίας CFD, κατέληξε.


auto.in.gr