Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αποχαιρετά η Porsche το 2009, καθώς η γερμανική φίρμα πρόκειται να πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της Boxster Spyder τον Δεκέμβριο, στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Aντζελες.



Ζυγίζοντας μόλις 1.275 κιλά, το κεντρομήχανο roadster αποτελεί αυτή τη στιγμή την ελαφρύτερη πρόταση φίρμας, αποτελώντας ένα απέριττο δείγμα της κατασκευαστικής της φιλοσοφίας.



Στην περίπτωση της Boxster Spyder, το περιορισμένο βάρος συνδυάζεται αρμονικά με την απουσία σταθερής οροφής, την αδιαπραγμάτευτη ισχύ.



Αυτή άλλωστε είναι και η «συνταγή» που έχει οδηγήσει μέχρι σήμερα στη δημιουργία των πιο επιτυχημένων τετράτροχων της Porsche, ξεκινώντας από τη θρυλική 550 Spyder του 1953 και φτάνοντας μέχρι την αγωνιστικών προδιαγραφών RS Spyder του σήμερα.



Το χαμηλό κέντρο βάρος και οι νέες ρυθμίσεις της ανάρτησης έχουν αναβαθμίσει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, προσαρμόζοντας τα χαρακτηριστικά κίνησής του στο εντυπωσιακό, ομολογουμένως, παρουσιαστικό του.



Το τοποθετημένος στην πλάτη του οδηγού, ο εξακύλινδρος, boxer κινητήρα των 3,4 λίτρων χρησιμοποιεί την τεχνολογία του άμεσου ψεκασμού καυσίμου, αποδίδοντας 320 ίππους (+10 από την συμβατική Boxster S).



Προαιρετικά θα εξοπλίζεται με το ημι-αυτόματο κιβώτιο των επτά σχέσεων και το Chrono Package, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και το σύστημα Lunch Control.



Επιταχύνοντας από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα, η Boxster Spyder αγγίζει την τελική ταχύτητα των 267 χλμ./ώρα, ενώ η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου δεν θα ξεπερνά τα 9,3 λίτρα/100 χλμ.



H τιμή της νέας Porsche θα φτάσει τα 64.404 ευρώ στην ευρωπαϊκή αγορά, όπου και θα διατεθεί τον Φεβρουάριο του 2010.


auto.in.gr