Το διοικητικό συμβούλιο της Renault στο Παρίσι αμέσως μετά την ανακοίνωση αποχώρησης της Toyota από τη Formula 1, το πρωί της Τετάρτης (04/11), εξάπλωσε στους κύκλους του σπορ την ανησυχία ότι η γαλλική εταιρεία ενδέχεται να ακολουθήσει την Toyota στην έξοδο.


Όμως ο συναγερμός φαίνεται να αποδεικνύεται μάταιος. Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault F1, Jean-Francois Caubet, είπε ότι δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο και ότι έχει εγκριθεί ο προϋπολογισμός της ομάδας για το 2010.


Επιπλέον, εκπρόσωπος της εταιρείας είπε ότι το διοικητικό συμβούλιο, στο οποίο συμμετείχε ο J.-F. Caubet αλλά και ο διευθυντής της Renault F1, Bob Bell, είχε προγραμματιστεί πολλές εβδομάδες πριν γίνει γνωστή η απόφαση της Toyota F1 να αποχωρήσει.


Έχουμε ήδη υπογράψει τα συμβόλαια με τους οδηγούς μας, ο προϋπολογισμός μας εγκρίθηκε και εμπλεκόμαστε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Το 2010 ξεκίνησε ήδη. Δεν θα γίνουμε παγκόσμιοι πρωταθλητές το 2010, αλλά έχουμε ελπίδες ότι θα βελτιωθούμε αρκετά, είπε ο J.-F. Caubet στην εφημερίδα L΄ Equipe.


Η Renault F1 έχει ήδη υπογράψει για το 2010 τον Robert Kubica και, από ό,τι φημολογείται, τον Timo Glock. Επιπλέον, βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία με την RBR για την ανανέωση του συμβολαίου προμήθειας κινητήρων στην ομάδα του Μίλτον Κινς.


Ο διευθυντής της RBR, Christian Horner, το παραδέχθηκε: Από τη Μόντσα και έπειτα, η Renault ανέβασε πολύ το επίπεδό της και έκαναν ό,τι μπορούσαν για να τελειώσουμε τη χρονιά τόσο δυνατά. Η Renault έχει κινητήρες που χρησιμοποιούν το καύσιμο ιδιαίτερα αποδοτικά και αυτό θα είναι πολύ σημαντικό το 2010 (σ.σ.: λόγω της απαγόρευσης ανεφοδιασμών στη διάρκεια των αγώνων), είπε ο Βρετανός.


Η RBR προσπάθησε να αποκτήσει τους κινητήρες της Mercedes-Benz, αλλά πλέον αυτό το ενδεχόμενο συγκεντρώνει πολύ λίγες πιθανότητες. Φημολογείται ότι η McLaren ασκεί βέτο σε αυτή την προοπτική.


auto.in.gr