Το δεύτερο πρωινό του Ράλι Βρετανίας 2009 αποδείχθηκε καθοριστικό για τη μάχη του φετινού τίτλου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, καθώς ο Sebastien Loeb πήρε είκοσι δευτερόλεπτα σε δύο Ειδικές Διαδρομές από τον Mikko Hirvonen! Πλέον, ο Γάλλος κρατά με το ένα χέρι τον έκτο του τίτλο στο WRC.


Ο «Seb» προηγείται με διαφορά μισού λεπτού και έχει την πολυτέλεια να ακολουθήσει λίγο πιο προσεκτικό ρυθμό στις τέσσερις Ειδικές που απομένουν την Κυριακή (25/10) για να τελειώσει το Ράλι Βρετανίας, η μάχη του τίτλου και η φετινή αγωνιστική χρονιά του WRC.


Την ώρα των άρτιων επιδόσεων του S. Loeb το πρωί της δεύτερης ημέρας, ο Mikko Hirvonen αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα υπερστροφής – τα οποία, ωστόσο, δεν οφειλόταν σε κάποια μηχανική αστοχία του Ford Focus WRC, όπως αποδείχθηκε στην προσεκτική εξέτασή του από τους μηχανικούς της Ford στο μεσημβρινό Service.


Αν και ο ίδιος ο Φινλανδός λέει ότι δεν έχει ιδέα τι μπορεί να πήγε στραβά, δεν αποκλείεται να έπαιξε ρόλο η πρωινή βροχή στα δάση της Ουαλίας, σε συνδυασμό με τη δεύτερη θέση εκκίνησής του στις Ειδικές – δεδομένου ότι τα φετινά ελαστικά του WRC είναι εξαιρετικά ευαίσθητα σε διαφορετικές συνθήκες του δρόμου.


Στο απογευματινό loop, πάντως, ο Mikko επανήλθε στον κανονικό του ρυθμό, στη μάχη δευτερολέπτων με τον Sebastien Loeb και ο Γάλλος εξήγησε ότι ίσως αυτή η αλλαγή να συνέβη επειδή το απόγευμα δεν έβρεχε – τουλάχιστον στα περισσότερα σημεία του αγώνα.


Η μάχη της νίκης, με τα 30,2″ του S. Loeb από τον M. Hirvonen, δεν είναι η μοναδική που σχεδόν ξεκαθάρισε χθες. Μια μικρή έξοδος του Petter Solberg σε συνδυασμό με ορισμένες εξαιρετικές στιγμές του Dani Sordo χάρισαν στον Ισπανό προβάδισμα 24″ από τον Νορβηγό. Οι δυο τους είναι σχεδόν ενάμισι λεπτό μακριά από την κορυφή.


Αν και ο P. Solberg είπε ότι θα προσπαθήσει την τελευταία ημέρα να ανακτήσει τη θέση, ο Dani Sordo αφήνει ενδείξεις εξαιρετικής βελτίωσης στο χώμα – τόσο ώστε να κερδίζει έναν πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή, με ίδιο αυτοκίνητο.


Αν εξαιρέσουμε την απαλλαγμένη από άγχος εξαιρετική οδήγηση του Jari Matti Latvala, πιο πίσω στην κατάταξη δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον. Στην 5η θέση βρίσκεται ο Sebastien Ogier (Citroen Junior, +4:21.6), στην 6η ο Henning Solberg (Stobart Ford, +5:22.8), στην 7η ο Matthew Wilson (Stobart Ford, +6:30.0) και τελευταίος στην οκτάδα ο J.M. Latvala της Ford, πάνω από οκτώ λεπτά μακριά από την κορυφή.


auto.in.gr