Μετρώντας περισσότερα από πέντε χρόνια στην ευρωπαϊκή αγορά, η Σειρά 1 της BMW ακολουθεί, πλέον, το δρόμο της αντικατάστασης.



Αν και το γερμανικό μικρομεσαίο βρίσκεται σε πρόωρο στάδιο δοκιμών, ορισμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες του έντονα καμουφλαρισμένου αμαξώματός του διακρίνονται.



Με την βαυαρική φίρμα να επιμένει στην παραγωγή εκκεντρικών προτάσεων, όπως η X6 και η Σειρά 5 Gran Turismo, δεν θα πρέπει να αποκλείουμε το ενδεχόμενο δημιουργίας ενός ακόμη τύπου αμαξώματος, που θα εξασφαλίζει μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό του μικρομεσαίου hatchback.



Τα κινητήρια σύνολα που θα εξοπλίζουν τη Σειρά 1 θα προέρχονται από τη σημερινή γκάμα του MINI, χωρίς αυτό να σημαίνει, βέβαια, ότι δεν θα υπάρξουν και ισχυρότερες-εξακύλινδρες εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου.



Παρόλα αυτά, εκτός πλάνων εξακολουθεί να παραμένει η εξέλιξη έκδοσης M, καθώς η BMW θα προτιμήσει τις υβριδικές -και όχι μόνο- εκδόσεις του αυτοκινήτου, που θα διακρίνονται για τις ιδιαίτερα χαμηλές εκπομπές ρύπων.

AUTOMEDIA