Αντιμετωπίζοντας με ιδιαίτερη δεξιότητα το μειονέκτημα να εκκινεί πρώτος στις σημερινές Ειδικές Διαδρομές του δεύτερου σκέλους του Ράλι Σαρδηνίας, ο Jari Matti Latvala της Ford παρέμεινε επικεφαλής στο μέσον του 6ου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.


Στις τρεις Ειδικές του πρωινού loop της δεύτερης ημέρας, ο Φινλανδός έχασε μόνο 15 δευτερόλεπτα από τους Sebastien Loeb (Citroen) και Mikko Hirvonen (Ford), οι οποίοι τον ακολουθούν σε απόσταση 24,5 και 27,0 αντίστοιχα. Οι δύο τους είχαν θυσιάσει περισσότερο από μισό λεπτό στο τέλος της πρώτης ημέρας, θέλοντας να πέσουν στην 3η θέση της γενικής για να συναντούν πιο καθαρό δρόμο.


Αλλά ο J.M. Latvala απέδειξε σήμερα το πρωί ότι έκαναν λάθος. Ο πρωτοπόρος του αγώνα είχε ξεκάθαρες εντολές από τη Ford να πιέσει όσο μπορεί – την ώρα που ο S. Loeb έχασε στην πρώτη Ειδική της ημέρας 12 από τον M. Hirvonen, χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα της C4 WRC.


Οπως εξήγησε ο J.M. Latvala, ήταν η ποιότητα του χώματος που έκανε τη διαφορά. Στην πρώτη Ειδική της ημέρας η πρόσφυση ήταν καλή, στη δεύτερη περιορισμένη και στην τρίτη αρκετά κακή, για τον Φινλανδό. Ετσι εξηγείται ο μόλις πέμπτος χρόνος του Γάλλου στην πρώτη και η νίκη του στην επόμενη Ειδική – με διαφορά 13 από τον J.M. Latvala!


Στην ίδια Ειδική συνέβη κάτι πολύ περίεργο στον Mikko Hirvonen. Ο ίδιος εξηγεί: Συναντήσαμε δύο κοπάδια αλόγων, που έτρεχαν μέσα στην Ειδική! Επειτα από ένα χιλιόμετρο συναντήσαμε άλλο ένα κοπάδι και χρειάστηκε σχεδόν να σταματήσουμε. Χάσαμε περίπου πέντε δευτερόλεπτα.


Δεδομένου ότι στο απογευματινό loop επαναλαμβάνονται οι ίδιες Ειδικές, που έχουν πλέον καθαρίσει από τα πρωινά περάσματα, το μειονέκτημα του L.M. Latvala θα είναι πολύ μικρότερο. Ο ίδιος εκτιμά ότι δεν θα χάσει περισσότερα από 15-20 δευτερόλεπτα από τον S. Loeb – αν και, βεβαίως, είναι άγνωστο τι είδους στρατηγικά παιχνίδια θα συμβούν στο τέλος της ημέρας.


Ένα από αυτά, πιθανώς, ήταν και η ποινή 10 δευτερολέπτων που θα δεχθεί ο πρωταθλητής για καθυστερημένη άφιξη στην εκκίνηση της 9ης Ειδικής – όμως ο Γάλλος υποστηρίζει ότι η αργοπορία του δεν ήταν εσκεμμένη και ότι η Ειδική ήταν πιο μακριά από όσο νόμιζε!


Παρότι εκκινούσε από αρκετά ευνοϊκή θέση, ο Petter Solberg (Solberg Citroen) έχασε περίπου μισό λεπτό από τους S. Loeb και M. Hirvonen και κινδυνεύει να χάσει και την 4η θέση από τον Dani Sordo. Ο Ισπανός εργοστασιακός της Citroen προσπάθησε να διορθώσει τις ποινές για καθυστερήσεις και το χαμένο χρόνο από τη σπασμένη ανάρτηση της Παρασκευής, αλλά στην ανέλιξή του προς την 5η θέση βοήθησαν και οι ατυχίες των συνδυασμών μπροστά του.


Ο Mads Ostberg έσπασε έπειτα από άλμα την ανάρτηση στο Subaru Impreza WRC της ιδιωτικής ομάδας Adapta, ο Evgeny Novikov της Citroen Junior έκανε αρκετά οδηγικά λάθη και ο Henning Solberg (Stobart Ford) αντιμετώπισε προβλήματα με τον κινητήρα κι ένα κλατάρισμα.


Διαβάστε εδώ τα αναλυτικά αποτελέσματα μετά την 9η Ειδική του Ράλι Σαρδηνίας.


auto.in.gr