Η ώρα της αντικατάστασης έφτασε για το μακροβιότερο μοντέλο της Saab. Όπως όλα δείχνουν το 9-5, με τη μορφή που το γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, θα αποτελέσει σύντομα παρελθόν, καθώς η σουηδική φίρμα εξελίσσει ήδη τον αντικαταστάτη του.



Οι πρώτες δοκιμές της επιβλητικής μπερλίνας στο Nurburgring αποκαλύπτουν τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που θα τη συνοδεύουν.



Παρά το βαρύ καμουφλάζ εντύπωση προκαλεί η επικλινής οροφή, που συναντά το πίσω τμήμα του αμαξώματος, προσθέτοντας σε αυτό τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά coupe προτάσεων.



Αντίστοιχα, το μπροστινό τμήμα αναμένεται να κινηθεί πολύ κοντά στα πρότυπα του Aero-X Concept, δηλώνοντας εξαρχής τη διαφοροποίησή του από το παρελθόν.



Κάτω από τι μεταλλικές επιφάνειες του νέου Saab κρύβεται η πλατφόρμα, πάνω στην οποία έχει βασιστεί το Opel Insignia, γεγονός που δικαιολογεί, μεταξύ άλλων, την εμφανή αύξηση των εξωτερικών του διαστάσεων.



Παράλληλα το νέο πλαίσιο υπόσχεται βελτιωμένα χαρακτηριστικά κίνησης, επιζητώντας τον ιδανικό συνδυασμό της άνεσης με το ευχάριστο οδηγικό προφίλ.



Από την Opel, ωστόσο, θα προέρχονται και τα κινητήρια σύνολα που θα εξοπλίζουν το 9-5 του 2010. Στην γκάμα της σουηδικής μπερλίνας θα ξεχωρίζουν οι υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες των 2,0 και 2,8 λίτρων, όπως άλλωστε και το πετρελαιοκίνητο μοτέρ των 2.000 κ.εκ.



Τέλος, από τις κορυφαίες εκδόσεις του αυτοκινήτου δεν θα λείπει και η τετρακίνηση, ακολουθώντας το πρόσφατο παράδειγμα του μικρότερου 9-3.



Περισσότερα για το μεγαλοπρεπές sedan της Saab τον Σεπτέμβριο, όταν και θα πραγματοποιηθεί η παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

auto.in.gr