Η μεγαλύτερη δισκογραφική εταιρεία θα λανσάρει σε συνεργασία με το δημοφιλέστερο σάιτ βίντεο μια νέα «ποιοτική» μουσική υπηρεσία, σε μια προσπάθεια να αντλήσει περισσότερα έσοδα από τη μουσική των καλλιτεχνών της.

Η Universal Music έχει ήδη το δημοφιλέστερο κανάλι μουσικών βίντεο στο YouTube, φαίνεται όμως ότι 3,5 δισεκατομμύρια προβολές δεν είναι αρκετές για να αποφέρουν τα αναμενόμενα έσοδα από την παράλληλη προβολή διαφημίσεων.

Το σάιτ που σχεδιάζει απο κοινού η Universal Music με το YouTube θα ονομάζεται Vevo.com και σε αυτό θα φιλοξενούνται όλα τα βίντεο των καλλιτεχνών της. Η λειτουργία του αναμένεται να ξεκινήσει πριν το τέλος του 2009. Η ειδοποιός διαφορά του Vevo.com από τα βίντεο στο YouTube θα είναι η ποιότητα των βίντεο -η ιδέα βασίζεται στο γεγονός ότι αρκετοί αποφεύγουν να διαφημιστούν παραπλεύρως από βίντεο συχνά κακής ποιότητας που δημιουργούν οι χρήστες.

Η Universal Music που ανήκει στη γαλλική Vivendi και το YouTube, που ανήκει στο Google, θα μοιράζονται τα διαφημιστικά έσοδα.