Την ώρα που σύσσωμη η Formula 1 πίστευε ότι τα ρεκόρ γύρου (με μονοθέσιο του 2009) της Brawn GP στην πίστα της Χερέθ, τις προηγούμενες ημέρες, έθεσαν πολύ υψηλά τον πήχη και έκαναν την ομάδα του Μπράκλεϊ ένα εκ των φαβορί για το Grand Prix Αυστραλίας (29/03), η Williams σήμερα σημείωσε νέο ρεκόρ – σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ανώτερο από εκείνο της Brawn!


Ο Kazuki Nakajima γύρισε την πίστα της Ανδαλουσίας σε χρόνο 1:17.494, που είναι εκθαμβωτικός όχι μόνο για τα δεδομένα αυτού του χειμώνα, αλλά και για όσα γνωρίζαμε για τα φετινά μονοθέσια. Αυτός ο χρόνος είναι αντίστοιχος εκείνων που σημείωναν, στο τέλος του 2008, περσινά μονοθέσια που ήταν ασύγκριτα πιο αποδοτικά, κυρίως από αεροδυναμικής άποψης (αν και τα φετινά έχουν ελαστικά slicks).


Κατά συνέπεια, όσα συμπεράσματα βγήκαν μέχρι στιγμής για τη δυναμική κάθε ομάδας είναι περιττά, περίπου μία εβδομάδα πριν ξεκινήσουν οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές στη Μελβούρνη. Δεν είναι μόνο οι επιδόσεις της Brawn και της Williams που συνηγορούν σε αυτό, αλλά και οι χρόνοι της McLaren!


Πριν λίγες ημέρες κορυφαία στελέχη της αγγλικής ομάδας είχαν παραδεχθεί ότι η ΜΡ4/24 υστερεί σε ταχύτητα, αλλά σήμερα στη Χερέθ (για δεύτερη διαδοχική ημέρα) ο Heikki Kovalainen ήταν ανταγωνιστικός και πλησίασε σε απόσταση αναπνοής τον κορυφαίο χρόνο της Brawn GP.


Βεβαίως, ο Φινλανδός (που σταμάτησε έπειτα από 84 γύρους εξαιτίας μηχανικού προβλήματος) ήταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από τον K. Nakajima, ωστόσο αυτές οι επιδόσεις του ενισχύουν την άποψη όσων πιστεύουν ότι η McLaren δεν θέλησε να ξεδιπλώσει την πλήρη δυναμική της αυτό το χειμώνα.


Αυτά, φυσικά, ισχύουν για την απόλυτη ταχύτητα κάθε μονοθεσίου σε έναν γύρο, με λίγα καύσιμα. Λίγες πληροφορίες υπάρχουν, τουλάχιστον προς το παρόν, σχετικά με την απόδοση κάθε ομάδας στη συστοιχία γύρων, όπως και με τη χρήση ή όχι του συστήματος KERS.


Οι -εκτός αγωνιστικού τριημέρου- δοκιμές της Formula 1 τελείωσαν σήμερα, μέχρι το Νοέμβριο, αλλά με όσα έγιναν αυτή την εβδομάδα στη Χερέθ αποδείχθηκε ότι κανένα συμπέρασμα σχετικά με τη δυναμική κάθε ομάδας δεν θα πρέπει να θεωρείται ασφαλές.


auto.in.gr