Ράλι Κύπρου 2009, 1ο σκέλος: Ο Seb άνοιξε διαφορά ασφαλείας!
Προβάδισμα ενός λεπτού από τα Ford εξασφάλισε ο Sebastien Loeb στην πρώτη διανυκτέρευση - και πλέον περιμένει να δει πόσο χρόνο θα χάνει εκκινώντας πρώτος στο χώμα.
Κερδίζοντας πέντε από τις έξι ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές της πρώτης ημέρας του Ράλι Κύπρου, 3ου φετινού αγώνα του WRC, ο Sebastien Loeb πέτυχε το στόχο του να οικοδομήσει προβάδισμα τόσο ευρύ ώστε να μην κινδυνεύει από την αναπόφευκτη καθυστέρησή του εκκινώντας πρώτος στις χωμάτινες Ειδικές του δεύτερου και τρίτου σκέλους.
Το σημαντικό για τον Γάλλο ήταν ότι διανυκτέρευσε με προβάδισμα μεγαλύτερο από ένα λεπτό από τα δύο Ford, των Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala – καθώς ο ομόλογός του στη Citroen, Dani Sordo, δεν δείχνει ούτε ικανός ούτε ελεύθερος να απειλήσει τον πρωταθλητή.
Ο Seb, όπως και οι D. Sordo και J.M. Latvala, ξεκίνησαν το απογευματινό loop των τριών Ειδικών με χρησιμοποιημένα εμπρός ελαστικά και καινούρια πίσω. Ο Γάλλος αρχικά ήθελε να προστατεύσει τα ελαστικά του, αλλά στην 4η Ειδική χαρακτήρισε τον εαυτό του κοιμισμένο!
Το πίσω μέρος γλιστρούσε πολύ, διότι είχαμε χρησιμοποιημένα ελαστικά μόνο μπροστά. Η διαφορά πρόσφυσης ήταν μεγάλη, είπε. Για τον Sebastien η πτώση της θερμοκρασίας και ο βαρύς απογευματινός ουρανός στη Μεγαλόνησο ήταν καλό νέο.
Διότι αν βρέξει τις δύο επόμενες ημέρες το μειονέκτημα της πρώτης θέσης εκκίνησης στις χωμάτινες Ειδικές θα είναι μικρότερο. Ίσως ακόμα και το προβάδισμα ενός λεπτού να μην είναι αρκετό για δύο ημέρες στο χώμα, αλλά νομίζω ότι θα βρέξει αύριο κι έτσι είμαι χαρούμενος, είπε ο οδηγός της Citroen.
Η μόνη Ειδική που έχασε ο Γάλλος σήμερα ήταν η έκτη και τελευταία της ημέρας, διότι η βροχή ξεκίνησε και ο ίδιος δήλωσε ότι δεν ήθελε να πάρει κανένα μεγάλο ρίσκο και θα διακινδυνεύσει τη διαφορά του στην κορυφή.
Στο μεταξύ, ο Mikko Hirvonen δήλωσε ότι το απόγευμα τα πράγματα πήγαν καλύτερα σε σχέση με το πρωί, καθώς στην 4η Ειδική έγραψε το δεύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά από τον D. Sordo (αν και ο Ισπανός την ανέκτησε στη συνέχεια).
Ο Φινλανδός τελείωσε την 5η Ειδική με πλήρως φθαρμένα ελαστικά και στο τέλος της ημέρας δήλωσε: Το απόγευμα χάσαμε περίπου 14 δευτερόλεπτα από τον Sebastien, κάτι που είναι αποδεκτό. Αλλά το πρωί δεν ξέραμε τι έπρεπε να κάνουμε. Δεν ξέρω πώς να οδηγώ σε αυτές τις συνθήκες με ελαστικά χώματος. Θα είναι πολύ δύσκολο. Ειδικά αν βρέξει, ο Sebastien θα είναι σε πολύ ευνοϊκή θέση αύριο. Θα είναι δύσκολο να τον πιάσουμε.
Αντίθετα, ο Jari Matti Latvala διατήρησε λίγο την αισιοδοξία του: Όλα έχουν να κάνουν με την εμπειρία και ελπίζω να συνεχίσω να βελτιώνομαι. Είμαστε πολύ πίσω από τον Loeb, αλλά αν οι δρόμοι μείνουν στεγνοί έχουμε κάποιες ελπίδες, είπε ο Φινλανδός.
Στη μάχη της 5ης θέσης ο Petter Solberg (Solberg Citroen) αύξησε τη διαφορά του από τον Sebastien Ogier (Citroen Junior) τόσο επειδή έκανε ορισμένες επιτυχημένες ρυθμίσεις στην Xsara WRC στο μεσημβρινό Service, όσο και εξαιτίας δύο λαθών -σβησμένος κινητήρας και τετ-α-κε- του Γάλλου.
Από το πρωί του Σαββάτου (14/03) το Ράλι Κύπρου περνά σε χωμάτινη επιφάνεια, με πέντε Ειδικές Διαδρομές, εκ των οποίων καμία δεν είναι επαναλαμβανόμενη.
Διαβάστε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC τα αναλυτικά αποτελέσματα του Ράλι Κύπρου.
auto.in.gr
- Ισραήλ: Σκότωσε μέλος των Φρουρών της Επανάστασης του Ιράν σε επίθεση στον Λίβανο
- Πίτερ Νάιγκαρντ – Η βρώμικη περίπτωση του ψαρομάλλη, σεξουαλικού εγκληματία που συνδέεται με τον πρώην πρίγκιπα Άντριου
- Θεσσαλονίκη: Βίντεο ντοκουμέντο από την έκρηξη στην τράπεζα στον Εύοσμο
- Τι έδειξαν τα αλκοτέστ μετά το ρεβεγιόν Χριστουγέννων – Συνεχίζονται εντατικά οι έλεγχοι
- Παπανικολάου για Μόρις: «Τα πρώτα δείγματα είναι πάρα πολύ ενθαρρυντικά»
- Άγιος Δημήτριος: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Πολιτικής Προστασίας ο δήμος
