Ορισμένα από τα βασικά ερωτήματα σχετικά με το οδηγικό στιλ του Kimi Raikkonen και την σύνδεσή του με τη φιλοσοφία της νέας Ferrari F60 αρχίζουν να βρίσκουν απάντηση, 19 ημέρες πριν ξεκινήσει η νέα σεζόν της Formula 1 στη Μελβούρνη της Αυστραλίας.


Ο Kimi σημείωσε τον πρώτο χρόνο τη δεύτερη ημέρα δοκιμών αυτής της εβδομάδας στη Βαρκελώνη της Ισπανίας. Ο χρόνος του ήταν σχεδόν ένα δέκατο του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον πρώτο χρόνο της χθεσινής ημέρας, που πέτυχε ο Nick Heidfeld της BMW Sauber.


Είμαι χαρούμενος με την απόδοση του αυτοκινήτου τώρα, μέχρι στιγμής είναι καλή. Δεν πιέσαμε στο 100% για να κάνουμε σπουδαίους χρόνους, αλλά η συμπεριφορά του μονοθεσίου είναι καλή και είμαι χαρούμενος, δήλωσε ο πρωταθλητής του 2007.


Ωστόσο, το φάντασμα της αναξιοπιστίας συνεχίζει να πλανάται πάνω από τη Scuderia, διότι και σήμερα το ιταλικό μονοθέσιο εμφάνισε πρόβλημα -υπερθέρμανσης του συστήματος KERS, αυτή τη φορά-, με αποτέλεσμα ο K. Raikkonen να μην καταφέρει να κάνει περισσότερους από 55 γύρους.


Πρόβλημα είχαν και αρκετοί άλλοι συνδυασμοί. Η Brawn GP, για την οποία σήμερα ο Rubens Barrichello συμπλήρωσε 111 γύρους, έμεινε ακινητοποιημένη στην πίστα το πρωί. Αντίστοιχα, η νέα Toro Rosso STR4 συμπλήρωσε μόλις 14 γύρους με τον Sebastien Bourdais, πριν παρουσιάσει πρόβλημα στην ανάρτηση.


Η επιδιόρθωσή του αποδείχθηκε εξαιρετικά χρονοβόρα (διότι δεν είχαν σταλεί ακόμα τα κατάλληλα ανταλλακτικά από το εργοστάσιο της Φαέντσα) και η ομάδα βγήκε ξανά στην πίστα το απόγευμα για να πάρει -για μόλις έξι γύρους- την πρώτη του εντύπωση από το νέο μονοθέσιο ο Sebastien Buemi.


Επίσης, μηχανικό πρόβλημα παρουσίασε και το «αδελφικό» μονοθέσιο της Red Bull Racing – κι έτσι οι δύο ομάδες απέδειξαν ξανά ότι το νέο τους αυτοκίνητο είναι αρκετά εύθραυστο. Τόσο που ίσως η αναξιοπιστία να αποδειχθεί η αχίλλειος πτέρνα στους πρώτους αγώνες.


Παρά τα προβλήματα της Brawn BGP001-Mercedes, o R. Barrichello σημείωσε σήμερα τον τρίτο (!) χρόνο, με όλες τις ομάδες του σπορ παρούσες στο Μονμελό, εμπρός από την Toyota TF109, την οποία ο Jarno Trulli συνδέει με μεγάλες φιλοδοξίες – ακόμα και πρωταγωνιστικού ρόλου στο φετινό πρωτάθλημα.


Κάναμε και πάλι πολλούς γύρους, που περιλάμβαναν ορισμένες ενδιαφέρουσες συστοιχίες γύρων καθώς τελειώσαμε τις προετοιμασίες μας για τη Μελβούρνη. Είναι ξεκάθαρο ότι μόνο εκεί θα διαπιστώσουμε τη δυναμική μας, αλλά είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα των δοκιμών μας, δήλωσε ο Ιταλός. Το αυτοκίνητο υπήρξε γρήγορο και σταθερό σε απόδοση και αισθανόμαστε αυτοπεποίθηση για τον πρώτο αγώνα. Αισθάνομαι έτοιμος, κατέληξε.


Σχετικά με τη McLaren, η δεύτερη διαδοχική ημέρα που βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης εντείνει τη φημολογία ότι η ΜΡ4/24 δεν είναι αποδοτική όσο τα μονοθέσια των κορυφαίων ομάδων. Θέμα για το θέμα, μάλιστα, πήραν δημοσίως και οι N. Heidfeld και J. Trulli.


Είπαν ότι το αγγλικό μονοθέσιο δεν δείχνει να είναι ιδιαίτερα γρήγορο προς στιγμήν και εξέφρασαν την άποψη ότι η McLaren είναι αρκετά έμπειρη ομάδα για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα και να αντεπιτεθεί. Βεβαίως, είναι αρκετά έμπειρη ομάδα και για να μην ξεδιπλώνει την πλήρη δυναμική της.



ΔΟΚΙΜΕΣ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗΣ


ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ – ΤΡΙΤΗ 10/03/2009
































































ΟΔΗΓΟΣ ΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΣ ΓΥΡΟΙ
1. Raikkonen Ferrari 1:20.314 55
2. Nakajima Williams-Toyota 1:20.907 66
3. Barrichello Brawn-Mercedes 1:20.966 111
4. Trulli Toyota 1:21.182 121
5. Webber Red Bull-Renault 1:21.347 66
6. Heidfeld BMW Sauber 1:21.615 127
7. Sutil Force India-Mercedes 1:21.834 82
8. Alonso Renault 1:21.937 111
9. Kovalainen McLaren-Mercedes 1:21.991 88
10. Bourdais Toro Rosso-Ferrari 1:23.039 14
11. Buemi Toro Rosso-Ferrari 6

auto.in.gr